Hej derude Jeg søger en producent eller leverandør til nedenstående produkter Jeg forestille mig direkte fra producenten eller private label. 1 - Dynebetræk i mål 140x200 med snore, knap eller lynlås - Matchende pudebetræk i mål 60x63/70 - Kvaliteter: 100% Oekotex-certifceret bomuld. Alm. vævning -Farve: Ensfarvet Hvid, Sort, grå, mørkeblå, mørkegrøn, mørklilla - Mønster: Intet 2 - Dynebetræk i mål 140x200 med snore, knap eller lynlås - Matchende pudebetræk i mål 60x63/70 - Kvaliteter: 100% Oekotex-certifceret egyptisk bomuld i satin-vævning - Farve: Ensfarvet Hvid, Sort, grå, mørkeblå, mørkegrøn, mørklilla - Mønster: Striber tone i tone 3 - Dynebetræk i mål 140x200 med snore, knap eller lynlås - Matchende pudebetræk i mål 60x63/70 - Kvaliteter: 50% Oekotex-certifceret bomuld / 50% recycled polyester i jacquardvævning. Hvis producenten har en anden standard blandingsforhold imellem bomuld og polyester, så kan det også accepteres, - Farve: Ensfarvet Hvid, Sort, grå, mørkeblå, mørkegrøn, mørklilla Alle vaskbart v. 60 grader, og tørretumbling ved lav varme Jeg håber det er beskrivende nok, og at der er nogen, som synes opgaven er spændende. Skriv gerne en PB til mig |
Start med at søge i de gamle debatter her på amino, der er flere debatter om emnet.