Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klikpriser mellem 7-11 kr. - kan det passe?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mikkel er inde: Her i USA er der nogle virkeligt dygtige klikpriser på visse områder. Jeg ser klikpriser på over $60 på visse områder. Så er det, at konverteringsoptimering pludselig begynder at betyde noget Surprise

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:22

Lige et sidespørgsmål, hvis man har adsense på sider der omhandler disse konkurrenceprægede ord, vil betalingen så stige tilsvarende - i det tilfælde at man selvfølgelig har "alm trafik" der konverterer lige så godt som ellers? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 18:35

Her er mine tal fordelt over 10 klik. Jeg ved godt, at det ikke er meget men er det rigtigt af min CTR er så lav?

Klik 10
Visninger 1.787
CTR 0,56%
Gns. CPC 7,86 kr
Gennemsnitlig CPM 44,00 kr
Samlet pris 78,63 kr
Konverteringsfrekvens 0,00%
Pris pr. konvertering 0,00 kr
Konverteringer i alt 0

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 09:36

@Mikkel og @Thomas - Jeg skulle hilse og sige at CPC'en for valutahandel/Forex Trading i UK varierer mellem 2-60€ - og som du selv er inde på Thomas, så kan man lave en god Adwords optimering, ved at fokusere på konverteringsoptimering! 

Sasa det er desværre for vanskeligt at bedømme, da du tager udgangspunkt i den konto, som et gennemsnit. Det er lettere at forholde sig til hvis du tager udgangspunkt i ét vigtigt søgeord. Husk gennemsnitlig position og datointerval.

Jeg har selv lavet en del PPC i rejse-branchen og jeg vil anbefale dig at holde øje med ordet "ferie" og hvordan det konverterer i forhold til ordet "rejse". 

Deruodver så er long-tail søgeord ofte nemmere at få høj CTR/QS med.

Good luck 

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:29

Martin :

Lige et sidespørgsmål, hvis man har adsense på sider der omhandler disse konkurrenceprægede ord, vil betalingen så stige tilsvarende - i det tilfælde at man selvfølgelig har "alm trafik" der konverterer lige så godt som ellers? 

Det er slet ikke sikkert. Indhold og search er oftest splittet op og nogle fravælger helt indholdsnetværket, eller byder langt mindre.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)