Hej Aminoer. |
Hej
Jeg tager dagligt backup af sql databasen, og ved større ændringer fuld backup af sitet.
Dbh
Benny
Hej Aminoer. |
Hej Jeg tager dagligt backup af sql databasen, og ved større ændringer fuld backup af sitet. Dbh Benny
|
Glemte lige at nævne at jeg lægger dem på flere forskellige diske |
hvilke deske ligger du det på? |
Helt almindelige harddiske, og har naturligvis også når der har været større ændringer brændt en dvd med det hele. Alt i alt så er jeg dækket godt ind, og jeg vil ikke kunne komme til at stå i en situation hvor data er mere end et døgn gamle
Dbh Benny |
Hej Ronni, Nu skriver du ikke hvad det er for noget data ej hellere hvor meget. |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Det lyder fornufting benny ,-)
Og denni. Det lyder smart at den så selv tager backup så man ikke glemmer det. smart smart |
Såfremt du ønsker at tage backup af dit site, kan der laves forskellige automatiske backup rutiner med batch script. Havde jeg selv en overgang. |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Såfremt du ønsker at tage backup af dit site, kan der laves forskellige automatiske backup rutiner med batch script. Havde jeg selv en overgang. |