Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spg. om håndhævelse af Prisgaranti.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad lige og bladrede i Metro tilbudsavis, og så de gav prisgaranti for Toms chokoladebarer

på dkk 4,94 pr. stk. , og bla. skriver noget med billigst i Danmark.

Nu er det sådan at jeg jo ( næsten ) altid er billigst her i landet Stick out tongue

og bla. har Yankiebar til under denne pris - og faktisk pænt under hvis man er storkøber

http://www.sliknet.dk/shop/yankie-bar-272p.html

Så hvad betyder den garanti de stiller ?? , og hvordan skal kunder evt. håndhæve dette ?

Skal de f.eks tage et print af min side, og så forlange at få det til samme pris som min eller hvordan ?

Jeg kunne jo køre prisen ned til f.eks 3,95 hvis det passede mig - bare for at drille Smile

Nu skal jeg lige sige at det ikke er noget jeg skal gøre nogen "sag" ud af - blot nysgerrig.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:07

Tager de ikke en lang række forbehold for at det f.eks. skal være tilsvarende butikker og ikke nethandel?

Det har jeg ihvertfald set andre butikker med prisgaranti gøre.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 10:08

Det er kun "Guldbar" og "Skildpaddebar" til 4,94,- (inkl. moms)

Umildbart tror jeg at en metro-kunde kan forlange at Metro sætter prisen ned til minimum det samme som du sælger det for. I og med at de giver en garanti.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 10:11

Jeg fandt det her:

http://www.metro.dk/prispolitik

Prisgaranti

[.....]

* Derudover - ved sammenligning med priser ift. internettet, skal der tillægges alle omkostninger,
   som f.eks. fragt. Varen skal være på lager og prisen skal være aktuel i forhold til METROs
   normalpris eller aktuelle tilbudspris. Derudover må leveringstiden ikke overskride salgsperioden
   med mere end maks. 14 dage.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:22

Ja, jeg gætter på at der er meget langt imellem kunder som i det hele taget opdager at andre er billigere - eller gider gøre noget aktivt ved det.

Så alt ialt en god reklame for dem Smile

Men hvis jeg nu skulle bruge nogle billige chokolader, så kunne jeg jo lægge prisen ned i 2,50 pr. stk. - og så skynde mig derud og købe - og så håbe der ikke er nogen der når at købe på min shop Surprise

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)