|
Vinderhimlen.dk, som kom i luften i går har haft 300 besøgende i dag! Er det lidt eller meget ? :) Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Hvor kommer de besøgende fra :D?
Debat
|
Vinderhimlen.dk, som kom i luften i går har haft 300 besøgende i dag! Er det lidt eller meget ? :) Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
|
Hvor kommer de besøgende fra :D? |
|
Hej :) Hvor har du tallet fra? :-) |
|
gav nogle af de 300 besøgene idag kunder og hvor relevante var de besøgene? det er mange vis gav mange kunder , dog kan færre besøgene være mange vis få besøgene giver flere kunder , da de var mere relevante besøgene |
Ja unikke målt med GA :) Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson
|
|
Jeg vil mene 300 er mange, men samtidig så hvis de er kommet fra eksempelvis Amino er det mindre imponerende i og med det bliver svært at opretholde. - Men 300 er stadig mange! |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
|
Og er det folk fra amino, fordi du har skrevet et feedback post, eller hvor kommer de besoegende fra? Med venlig hilsen |
Desværre var en stor del af de besøgende ikke så relevante. Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Ja omkring 30 stykker. En del besøgende fra Amino, men dog ikke med flest henvisninger. Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Hvis du har lavet 30 leads vil jeg sige det er meget flot! Tillykke! :D
Med venlig hilsen |