Hej Frederik :-) Havde ikke lige gættet at det ikke var webhoteller du talte om ;-) Men ja, det lidt det samme.. Kender ikke den målgruppe så sindsygt godt, men det gælder meget om at finde frem til hvad er det konkret, ens målgruppe gerne vil have, og så udbyde produktet. Vores force, er helt klart at vi fx tilbyder et minimalt gratis webhotel, men rigtigt mange opgradere inden for kort tid, og de fleste andre er ikke ret aktive, men det tiltrækker mange at man faktisk kan komme igang med et lille webhotel med et domæne for 65 kr. Igen kender jeg ikke helt din branche, men giver de andre ret, endten skal man kaster sig i kampen om de billige, eller udbyde et bevidst kvalitetsprodukt :) Altid når du går igang med nye projekter/produkter, kan jeg stærkt anbefale dig at udarbejde en SWOT analyse, da dette tvinger en til at tænke sin idé igennem og faktisk få den finpudset ret så grundigt :-) |
Tjek gerne din mailbox
Mvh Andreas P