Et par råd...
Forretningen
I stedet for at gå efter det helt billige marked som er ved at være godt mættet efterhånden, så gå efter prisniveauet lige over.
Mange bliver trætte af de helt billige løsninger og der er ikke så mange spillere i dette prissegment. Det kunne fx. være løsninger til mellem 50-200 om måneden. Pt dominerer surftown mest her, men de fleste hosting firmaer tror kun at de skal konkurrere på pris og går derfor ud med 9 kr. om måneden.
Jeg hoster en del forskellige sites på primært Dreamhost.com i USA og Gigahost.dk her i DK (ud over nogle større løsninger der typisk kører i et cloud setup hos Heroku.com), og det der betyder noget for mig er at jeg kan tilføje alle de domæner/databaser jeg ønsker. Jeg ved godt at man ikke kan sælge "unlimited" men det har fungeret udemærket for fx. Dreamhost (de taber måske penge på nogle kunder, men de er meget få og bliver opvejet at alle dem som langt fra bruger de allokerede resourcer).
Hos dreamhost mener jeg at jeg betaler omkring $10 om måneden hvorfor de ligger inden for den 50-200 grænse.
Hvis i ligger i dette segment så er I også de naturlige at gå til når man er blevet træt af de helt billige webhoteller.
Teknikken
Jeg vil klart anbefale jer at køre på et cloud setup, evt. oven på en eksisterende infrastruktur såsom Amazon eller lign. Cloud computing er fremtiden og det kunne være fedt om man også kunne begynde at få fordelene på de mindre webhoteller.
Generelt
Husk også at der er flere der har forudsagt at der om få år ikke er flere små hosting selskaber tilbage fordi cloudcomputing vil overtage mere og mere og det vil blive mere tilgængeligt for den almindelige hosting kunde.
Nåh, lidt blandet fra hoften...