Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger et Photoshop CS5-kursus! Evt. Premiere Pro

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har kigget længe på nettet efter et Photoshop-kursus til billige penge, men kan ikke finde noget til under 3.500,- og det har jeg ikke lyst til at give for et Photoshop-kursus. Er der nogle der kan tilbyde eller kender nogle der har et billigt Photoshop-kursus for en dag, hvor man lærer de fleste grundfunktioner. Jeg kan allerede lidt småting, og øver mig meget med tutorials på nettet, men vil gerne blive bedre. Håber der er nogen der har et billigt Photoshop-kursus eller kender en der har.

Send mig en e-mail på august.hbtk@hotmail.com eller skriv en PM.

Og hvis der er nogen der kender kursus i Premiere Pro til billige penge, må I også gerne skrive til mig.

Hilsen

August Lysgaard 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej August,

Hvor i landet befinder du dig?

Hvad er dit formål med Photoshop, er det optimering af billeder til tryk, eller grafik til webdesign? Eller vil du simpelthen bare gerne lære programmet at kende? :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Nordjylland
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:47

Heroppe i Nordjylland kører Media College (tidligere Teknisk Skole) i Aalborg flere kurser. Jeg var selv på et 1-måneds kursus i inDesign for nogle år siden og det var rigtig godt. Priserne varierer meget, men generelt synes jeg ikke det er for dyrt.

Media College kurser

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 18:52

http://www.lynda.com/ - 25$ eller 37,5$ om måneden, for photoshop og en røvfuld andre programmer :)

Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:00

Tak for alle svar!

@ Obuni Jeg bor i Helsingør, jeg vil gerne lave grafik til website for det meste, men i det hele taget vil jeg gerne lære programmet at lære, synes det er et skide fedt program! :-)

Tak jer to andre, jeg vil kigge på det!

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:53

August:

@ Obuni Jeg bor i Helsingør, jeg vil gerne lave grafik til website for det meste, men i det hele taget vil jeg gerne lære programmet at lære, synes det er et skide fedt program! :-)

Hej igen,

Jamen det er også et fantastisk program :o)

Jeg underviser blandt andet i Photoshop på KTS (Københavns Tekniske Skole) i Tårnby - http://www.kts.dk/amager/ og der har vi kurser fra et par dages varighed og op til seks uger.

Jeg er dog ikke inde i den administrative del, så jeg ved ikke om du er for ung til at tage et kursus hos os, men du kan klikke på ovenstående link og ringe til kontoret, de plejer at være søde til at hjælpe med tilmeldinger og sådan. Vi har dog ikke aften- / weekendkurser.

Hvis det ikke er interessant for dig, så kan jeg også varmt anbefale Lynda.com som Oscar nævner, det er nogle rigtigt gode videoer.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:09

Hej igen,

Jeg kom lige til at tænke på Terry White som også har tutorials til stort set hele CS5 pakken.

Du kan blandt andet finde ham her http://creativesuitepodcast.com/ og du kan også abbonnere på hans podcasts på Itunes.

Jeg synes han er rigtig god og han fortæller om alle mulige tips og tricks.

Hvis jeg var dig ville jeg dog stadig prøve at finde et kursus, enten offline eller online, der lærer dig alt det grundlæggende fordi, at når man lærer lidt i øst og vest, så kan det være svært at blive rigtig god til programmet.

Hilsener

Tommy

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 12:47

Hejsa

Du få gratis undervisning inde i Secondlife godtnok er der ikike mange herinde der synes godt om Secondlife, men hvis der er noget dette "Spil" kan er det e-learning af højeste kvalitet og med Universitetsstuderende fra RUC som undervisere.

VH Preben

Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:19

Hvis du går ind på www.kursuscentervest.dk/IT kan du se en liste over Adobe kurser til under 3500 kr. Kurserne er såvel for personer med en grundlæggende uddannelse som for personer, der er højtuddannede. Der er mulighed for at søge VEU og SVU. Alle kurserne overholder de krav til priser, som jobcentrene har :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)