Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan beskyttes min idé billigst?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan beskytter man bedst sin idé, uden at tage foreskud på den arv, man ikke er sikker på at få ??Stick out tongue Jeg er i fuld gang med at udvikle en brugsmodel på min idé, men kunne godt tænke mig at få nogle gode råd om det at få beskyttelse af ens idé (patent) og hvordan får man det billigst muligt?? nogle der kan gøre mig klogere på dette område??  Big Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 18:01
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06

Din idé er 1%. Resten er hårdt arbejde.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 18:50

Hej

Du kan søge om at se patenter og dels se om der er nogen ligende din ide og ikke mindst kan du få nogle gode ideer fra forældede patenter.

Bare en ide Preben

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:37

Hej!

Hvis din ide er en fysisk dims, så ville jeg ansøge om Design Pattent først, samtidig med at du laver en nyhedsundersøgelse som tidligere beskrevet selvfølgelig. Og hvis det så viser sig at du har fået den supergode ide som alle gerne vil stjæle så kan du ansøge om fuld patent.

Det du skal være opmærksom på er at Design Patent kun dækker udseendet på din ide, og altså ikke selve opfindelsen. Tilgengæld tager den kun omkring 3 måneder og er en del billigere, hvor en normal patent kan tage omkring 2 år at få gennemført, og koster op imod 10 gange mere.

Du har sikkert allerede læst dig blind på Patent og Varemærkestyrelsens hjemmeside (http://www.dkpto.dk/), men jeg vil alligevel foreslå at du går ind og kigger den igennem, og ellers så tag kontakt til dem derinde! De er nogle super søde og hjælpsomme mennesker!

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:03

1000 tak Big Smile jahhh syntes godt nok at man blir godt rundtosset af al den information ;0)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:25

går igang med det samme og satser 110 % gerne hele din personlig formue og ald 110 % ligges i det mod med arbejde at det skal lykkes denne iværksættere ide og det er hårdt slidt

husk hav en god passion giv aldrig op Smile når det ser sortest ud er det tit der det lykkes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

går igang med det samme og satser 110 % gerne hele din personlig formue og ald 110 % ligges i det mod med arbejde at det skal lykkes denne iværksættere ide og det er hårdt slidt

husk hav en god passion giv aldrig op Smile når det ser sortest ud er det tit der det lykkes

Sig mig, har du taget en Coach uddannelse? :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:51
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Danny Poulsen:

Mikael christiansen:

Sig mig, har du taget en Coach uddannelse? :-)

Er stillet en del gange op DM 3000 meter 5000 meter 10 km  15 km , dog ikke vundet men har dog stillet op og det kræver jo lidt af en, der har jeg lært en del om hvordan man motivere sig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 13:56
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)