Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Affiliate-Haj

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminos.

Jeg har tænkt mig at få etableret længerevarende samarbejde omkring 2-3 affiliatesites. Siderne bygges op fra bunden.

Jeg er en haj til at skrive ( har skrevet professionelle tekster i mange år); skriver pt for en del sites (bestillingsarbejde, honorar pr. artikel). Men vil nu gerne få en solid ekstraindkomst op at stå i samarbejde med en, der ved meget om området.

Samarbejdet bliver 50/50 og hvis du er lidt oppe at ringe over ideen, send mig PB, så kan vi tage det viderer derfra.

Hvorfor ikke begynde arbejdet allerede i dag?

/Flemming
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:20

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:28

Jeg har tidligere deltaget i en tråd med dig og Wonderboy (hehehe), og vi vil da meget gerne høre mere om dine forslag etc.. - vi har nemlig en del .dk + .com domæner der har potentiale til at blive stabile, velbesøgt og indtægtsgivende.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:32

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Jeg har tidligere deltaget i en tråd med dig og Wonderboy (hehehe), og vi vil da meget gerne høre mere om dine forslag etc.. - vi har nemlig en del .dk + .com domæner der har potentiale til at blive stabile, velbesøgt og indtægtsgivende.

Ja, tak for din søde mail kaere Kaare - har dårlig samvittighed over jeg ikke har svaret dig tilbage yet - men ved faktisk ikke lige hvor jeg skal begynde.

Ha' det godt - bare en lille spontan hilsen mest af alt.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 09:41

JEG HADER DIG!!!!

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 09:43

Hov, hehehe, den glemte min fest smiley, jamen Michael det er ok, vi er jo bare interesseret i gode samarbejdspartnere, så du skriver når tiden er inde :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46
kaare,

tak for interessen for mit projekt.

Jeg sender dig en mail.
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:49

Hov, hehehe, den glemte min fest smiley, jamen Michael det er ok, vi er jo bare interesseret i gode samarbejdspartnere, så du skriver når tiden er inde :)

Det er også fordi jeg har prøvet at lave et totalt smartass ( mega akademisk) brev til dig - men det skal vist bare smides langt væk, for det lød sgu lidt for kunstigt, så må sgu nok hellere bare være mig selv igen, og skrive "gadesprog" - yeahhhh...

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 19. Aug 10
Skrevet kl. 09:53

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Det er også fordi jeg har prøvet at lave et totalt smartass ( mega akademisk) brev til dig - men det skal vist bare smides langt væk, for det lød sgu lidt for kunstigt, så må sgu nok hellere bare være mig selv igen, og skrive "gadesprog" - yeahhhh...

Tak, jeg forstår begge sprog, men foretrækker helt klart mails hvor sproget er bramfrit og ikke pakket ind i "akademiske floskler" Cool

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)