Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne have konstruktiv kritik og feedback

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har lavet en ny affiliate side, http://antivirus-test.dk

Jeg kunne godt tænke mig noget feedback da det er første gang jeg laver en dansk side og en affiliate/reklame side :)

Der mangler selvfølgelig flere antivirus programmer, men inden jeg laver flere sider vil jeg høre hvad i synes.

På forhånd tak

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:30

Det ser fint ud.

Men her er det første tip: I google adsense - lav tekst-links i samme farve som resterende links på siden.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Århus
Tilmeldt 28. Feb 11
Skrevet kl. 15:49

Okay, tak for det gode råd :) Jeg har ændret det nu, adsense skal bare opdatere

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:54

Et HQ billede på forsiden ville gøre siden meget mere indbydende. Hvis jeg havde siden, ville jeg nok også vælge nogle andre farver. Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg kan godt komme til at forbinde sådan en mørk side med annoncer på forsiden med en scam side. Håber du kan bruge rådene, men tag det med en gran salt, da jeg bestemt ikke er ekspert på området. 

Fra Århus
Tilmeldt 28. Feb 11
Skrevet kl. 16:01

Forstår godt hvad du mener med farver.. Men de fleste antivirus programmer har hovedtema som er enten blå eller gul. I hvert fald størstedelen jeg har undersøgt. Synes bare gul var lidt af en skrigfarve :/

Har du nogle forslag til farvetema? :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

enkle sider lidt under overskrifter h1 og h2 dette gør siden bliver mere overskuelige vis er lidt flere under emmer på siden

synes siden ser flot ud ellers

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:26

Har set på siden, og det er en pæn begyndelse...

Jeg kunne forstille mig, at dine "kunder" kunne bruge et oversigt i skema form over alle de antivirus programmer der findes derude, måske en lille test hvor du giver dem karakter og en beskrivelse hvorfor du netop giver de karakter du nu giver :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 23:38

Syntes måske lidt det er for meget med 3 annoncer på stribe + 1 i menuen på forsiden..

de står trip trap træsko og meget markeret..

Jeg ville nok have lagt en annonce under Tags i stedet, og så holde mig til en enkelt banner annonce i selv indholds delen, måske placeret i bunden..  Eller i indholdet, hvis man havde en målrettet annonce til præcis det produkt man beskrev i artiklen :-)

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Fra Århus
Tilmeldt 28. Feb 11
Skrevet kl. 14:03

Alexander R. B:

Har set på siden, og det er en pæn begyndelse...

Jeg kunne forstille mig, at dine "kunder" kunne bruge et oversigt i skema form over alle de antivirus programmer der findes derude, måske en lille test hvor du giver dem karakter og en beskrivelse hvorfor du netop giver de karakter du nu giver :)

Ja og tro mig det ville jeg også have gjort, men leder stadig efter en måde at få lavet det skema på. Har du nogle forslag til html templates eller wp plugins der ville fungere til det formål?

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 21:37

Bevares det er en begyndelse...

lidt tør og kedelig, flere logoer, flere visuelle genkendelsesmomenter (logoer fra kendte antivirus programmer f.eks.), gør noget mere ud af dine bannere.

Og så synes jeg da du skal passe på ikke at favorisere det ene program frem for det andet, det tager objektiviteten væk og gør det uinteressant for mig at læse om "uafhængige tests". Og hér taler jeg om "Læs om blandt andet...". Enten nævner du ingen - eller også nævner du alle. Få dét afklaret fra starten...

De "store" navne vægter sikkert godt i google, men er det for google, producenterne eller brugeren du vil udbyde mediet ?

Personligt mener jeg jo at http://www.av-comparatives.org er det mest troværdige medie, men så da gerne at der kom noget tilsvarende på Dansk.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)