Et HQ billede på forsiden ville gøre siden meget mere indbydende. Hvis jeg havde siden, ville jeg nok også vælge nogle andre farver. Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg kan godt komme til at forbinde sådan en mørk side med annoncer på forsiden med en scam side. Håber du kan bruge rådene, men tag det med en gran salt, da jeg bestemt ikke er ekspert på området.
Forstår godt hvad du mener med farver.. Men de fleste antivirus programmer har hovedtema som er enten blå eller gul. I hvert fald størstedelen jeg har undersøgt. Synes bare gul var lidt af en skrigfarve :/
Jeg kunne forstille mig, at dine "kunder" kunne bruge et oversigt i skema form over alle de antivirus programmer der findes derude, måske en lille test hvor du giver dem karakter og en beskrivelse hvorfor du netop giver de karakter du nu giver :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Syntes måske lidt det er for meget med 3 annoncer på stribe + 1 i menuen på forsiden..
de står trip trap træsko og meget markeret..
Jeg ville nok have lagt en annonce under Tags i stedet, og så holde mig til en enkelt banner annonce i selv indholds delen, måske placeret i bunden.. Eller i indholdet, hvis man havde en målrettet annonce til præcis det produkt man beskrev i artiklen :-)
Jeg kunne forstille mig, at dine "kunder" kunne bruge et oversigt i skema form over alle de antivirus programmer der findes derude, måske en lille test hvor du giver dem karakter og en beskrivelse hvorfor du netop giver de karakter du nu giver :)
Ja og tro mig det ville jeg også have gjort, men leder stadig efter en måde at få lavet det skema på. Har du nogle forslag til html templates eller wp plugins der ville fungere til det formål?
lidt tør og kedelig, flere logoer, flere visuelle genkendelsesmomenter (logoer fra kendte antivirus programmer f.eks.), gør noget mere ud af dine bannere.
Og så synes jeg da du skal passe på ikke at favorisere det ene program frem for det andet, det tager objektiviteten væk og gør det uinteressant for mig at læse om "uafhængige tests". Og hér taler jeg om "Læs om blandt andet...". Enten nævner du ingen - eller også nævner du alle. Få dét afklaret fra starten...
De "store" navne vægter sikkert godt i google, men er det for google, producenterne eller brugeren du vil udbyde mediet ?
Personligt mener jeg jo at http://www.av-comparatives.org er det mest troværdige medie, men så da gerne at der kom noget tilsvarende på Dansk.