Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

46 år på arbejdsmarkedet og klar til 2. halvdel.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 60 år alt fr ung og fuld af krudt til efterløn men befinder mig for første gang som "uønsket" på arbejdsmarkdet , har arbejdet med ledelse, finanisiering, inkasso, salg -og marketing og er IKKE indstillet på ydmygelsen der er forbundet med traditionel jobsøgning, aktivering og hvad har vi.

Derfor har jeg besluttet at starte for mig selv med noget fordragsvirksomhed.

Da jeg har stor indsigt i økonomi specielt nødlidendeprivatøkonomi  grundet stor gæld, arbejdsløshed m.m.  og hvorledes man kommer hel og gældfri igennem sådan en situation, havde jeg tænkt mig at målrette fordragsvirksomheden imod dette.

Spørgsmål: Er der nogen som har erfaring i hvorledes man kommer igang med dette, hvordan gør man opmærksom på sine fortræffeligheder? skal man tilknyttes bookingbureauer i givet fald hvilke? er det en idé med en hjemmeside?

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:46

Hej med dig.

Jeg har ingen erfaring indenfor det område -men fik dog en ide til det, mens jeg læste. I og med at det er privatøkonomi, hvad så med at henvende dig i pengeinstitutter? Jeg tænker det kunne være interessant for dem i forbindelse med nogle af deres arrangementer.

Hjemmeside -det er nok en god ide i den branche.

Held og lykke

Mvh Jannie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54

Hjemmeside, yes, fordi det

- giver dine ideer struktur

- giver dig en ide om, hvordan du skal præsentere din virksomhed  (ikke bare på internettet)

Du skal samle tanker sammen til en forretningsplan. Den er god at have, igen for den

- giver struktur

- forberede dig på et evt. møde med bank og investorer, hvis det bliver nødvendigt

Lav også en flyer i A5 eller C5 og prøv at finde ud af, hvad du vil sige og hvordan. Flyeren kan distribueres til biblioteker, lokale butikker med opslagstavler

Indholdsmæssigt, hvordan du udformer flyeren, så prøv lige at find Hans Stokholms blog om samme emne. Hans har godt styr på det med flyers.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:35

Hej   Fuld  fart  på   din  nye  tilværelse.

og  ja  der  skal  nok   være  en  plads  for  dette  -  især  hvis  du  har  nogle  kopi´erbare  erfaringer  at  bidrage  med;  som  du  kan  sælge  til  andre  i  lignende situation

Skal  du  have  mangfoldiggjort   noget  kampagnemateriale   så  kontakt  mig  for  et  godt  Aminotilbud  

har  også  et  godt  og billigt  program  til  at  holde  styr  på  økonomien  hvadenten  det  skal  være  kun en  kassekladde   eller  du  skal  kunne  lave  fakturaer  også.   2   programmer   SummaSummarum   og AESIRAS    -  du  finder  dem  forneden  på  min foot´er

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:57

Tag et kik på http://www.one2speak.dk/. Anders Gisselmann har nogle rigtig gode artikler/blogindlæg der, og der er også et godt tilbud om en kursusdag for nye foredragsholdere.

Dbh
Anette Sand

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)