Jeg er 60 år alt fr ung og fuld af krudt til efterløn men befinder mig for første gang som "uønsket" på arbejdsmarkdet , har arbejdet med ledelse, finanisiering, inkasso, salg -og marketing og er IKKE indstillet på ydmygelsen der er forbundet med traditionel jobsøgning, aktivering og hvad har vi. Derfor har jeg besluttet at starte for mig selv med noget fordragsvirksomhed. Da jeg har stor indsigt i økonomi specielt nødlidendeprivatøkonomi grundet stor gæld, arbejdsløshed m.m. og hvorledes man kommer hel og gældfri igennem sådan en situation, havde jeg tænkt mig at målrette fordragsvirksomheden imod dette. Spørgsmål: Er der nogen som har erfaring i hvorledes man kommer igang med dette, hvordan gør man opmærksom på sine fortræffeligheder? skal man tilknyttes bookingbureauer i givet fald hvilke? er det en idé med en hjemmeside? |
Hej med dig.
Jeg har ingen erfaring indenfor det område -men fik dog en ide til det, mens jeg læste. I og med at det er privatøkonomi, hvad så med at henvende dig i pengeinstitutter? Jeg tænker det kunne være interessant for dem i forbindelse med nogle af deres arrangementer.
Hjemmeside -det er nok en god ide i den branche.
Held og lykke
Mvh Jannie