|
Jeg er ikke helt sikker på, jeg forstår.
Kan du uddybe, hvad det er, du leder efter?
|
www.diskogruppen.dk - Din festleverandør... Udlejer: Diskoteker/Dj's, Lyd & Lys, Jukeboks
Jeg er ikke helt sikker på, jeg forstår. Kan du uddybe, hvad det er, du leder efter? |
Vi søger personer der har lyst til at teste vores hjemmeside, og komme med positiv og negativ feedback, tekst forståelse, stavefejl, brugervenlighed, design m.m. Den skal kort sagt gennem testes for at få et resultat som vi evt. kan arbejde videre med. Håber ovenstående har givet større forståelse. |
www.diskogruppen.dk - Din festleverandør... Udlejer: Diskoteker/Dj's, Lyd & Lys, Jukeboks
Hej martin, Jeg har kigget lidt rundt på din side, og det første der slå mig er, at din side virker som om det er lavet ud fra en skabelon der er til diverse cms systemer. Dit logo minder om noget der skal være et klistermærke, kan ikke helt se ideen i, at den skal være rundt om nu, hvorfor ikke lave den CD rundt istedet? Og hvorfor har du gjort de 2 PP røde? Der mangler liv på siden, at du har dit jquery banner er fint og herligt, men det hænger desværre ikke sammen med resten af siden, der mangler lidt fest og glade dage... Noget andet er også, at når du går ind under http://www.diskogruppen.dk/mobilbar bliver dit menu punkt tyk hvilket resultere i, at menu punktet bliver delt over på to linjer.
|
......
titlen husk lige vel hvad ligger i nummer 1 på google med jeres domæne navn sats på nogle sigende ord om siden og udnyt gerne google viser op til 67 tegn , jeg mener denne titlen <title>Diskogruppen.dk Din fest leverandør</title> ens skrift størrelse alle undersider udnyt overskrifter h1 og underskrifter h2 evt. i stedet for farver for sider i sol lys svært at se skrigende farver kontakt siden god ide med en kontakt formular på kontakt siden derved lettere at kontakte jer giv alle billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning hvad er betingelser ved køb og booking hos jer , jeg kunne ikke denne side ? og jeg leder som en af de første sider efter den , da gerne vil vide hvad je4g køber på hvilken betingelser |
Fik leget lidt i photoshop... |
......
Vi skal arbejde videre med dine råd - tak. |
Det er korrekt den er lavet efter en skabelon som så mange andre hjemmesider er i dag. Det er billigt, nemt og overskueligt for os. Spørgsmålet er så om nogle mener det virker for billigt og lukker siden ned igen ? Det tror jeg nu ikke vi har mange der gør. Logoet er fra 1996 og er ved at blive opdateret. De to røde Pér er inkl. o logoet. Idéer modtages gerne til nyt logo. Siden henvender sig til et voksent publikum og vores efraring siger at den ikke skal være for poppet at se på. Det er muligt den er kedelig som den står nu, men det kan der gøres noget ved. Jeg ved ikke hvad det skyldes, men undersøger selvfølgelig om det er muligt at lave om på. Tak for din feedback ! |