Hej! har skrevet herinde lidt om at jeg godt kunne tænke mig at kører med pakker som selvstændig, Men andre ideer har også været oppe i hovedet .... Her er følgende.:
1: Servicemand/kvinde, til vuggerstuer/børnehaver og lign. Små reprationer og den slags.. Måske hvor instutionen betalte abonnment pr måned. (Ved de behøver en handy manny ruundt omkring :) ) Nu kender jeg ikke reglerne til person-transport, Kunne forstille mig at man skulle være selvstændig vognmand/taxa. 2: Men en aftale med frisører hvor de betalte et beløb pr dag, hvor man så hentede kunderne ved deres hjem, kørte dem til frisøren og hjem igen (Beregnet til ældre) 3: Igen en ide med persontransport, lavede aftaler med store varehuse (Bilka og den slag) om at man kørte ældre ud til dem , de får en kop kaffe og kage ;).... Får handlet lidt ind og bliver så kørt hjem igen. Denne ide kræver jo en stor bil med plads til ca 7 personer. 4 :Igen en abonnement service, fjernelse af ukrudt, især mellem stenene i indkørelse eller terrasen. 5: Nye Lovkrav om postkasser. Nu der postkasser i stueetagen De skal jo også rengøres, så hvorfor ikke ringe til boligforeninger og give dem et godt tilbud!. har andre... Men de er sikkert ligeså fucked! :).... Men som i kan se , jeg har ikke internetbaseret ideer, Jeg er nok lidt oldschool ;)..
|
Jeg synes det er kreativt og gennemtænkt, men jeg ved ikke om du ville kunne tjene nok til at det kan betale sig.
Personligt synes jeg bedst om den med Bilka og lign. da det er et stort firma du kommer i kontakt med.