Jeg ved ikke hvad du tænker på - men mit gæt er at du ikke har tilstrækkelig indblik i Sharepoints muligheder. Korrekt, man kan sidde og fifle med Sharepoint Designer lidt som i de gamle Frontpage dage, men man kan også sagtens oprette side-skabeloner m.m. brugerne kan sidde og opdatere deres side med uden at der indgår nogen som helst af de almindeligt kendte liste-funktioner. |
helt korrekt, jeg ser det dog som en af de vigtigste elementer i det at udvikle en løsning, har man gjort arbejdet godt på det punkt, ja så vil løsningen også være langt mere stabil, og sjovt nok bliver antallet af fejl også færre. Men udviklere må selvfølgelig helt selvom hvad det er de går op i når de udvikler hjemmesider. Det er jeg ikke og skal jeg ikke være herre over :)keysersoze:Der er mange systemer, ingen nævnt ingen glemt, som har alvorlige performanceissues, men pga stor popularitet fx pga mange tilgængelig moduler og let implementation overdøves eller måske ligefrem glemmes disse issues ofte. Det kan i nogle situationer selvfølgelig også være irrelevant om en side svarer på 0,5 eller 0,1 sekund men ikke altid så enhver udvikler bør ud over at kunne implementere lidt moduler også kende til de sådanne mulige issues, heribland altså performance.
MVH Kim