Ok jeg har ikke vundet 20 milioner i Lotto, jeg afleverede en kupon og de sagde
"der er gevinst - men jeg kan ikke udbetale beløbet" I et nano sekund troede jeg at beløbet var så stort at de ikke kunne udbetale det - Maskinen er i stykker sagde ekspedienten
Jeg havde så vundet 55 kr.
Men hvis jeg nu havde vundet 20 mil hvordan skulle de så anbringes -
Damm, troede ellers lige jeg skulle ønske dig tillykke.
Har du noget gæld i form af huslån, billån osv.. så skulle disse selvfølgelig ud af verden med det samme.
Så ville jeg nok forkælde mig selv og familien lidt med lidt hyppigere rejser, god mad osv.. men ellers nok ingen fræs herfra, pengene skulle jo gerne række så langt som muligt.
De fleste af pengene ville jeg uden tvivl låse til så høj en rente som muligt et eller andet sted, man ved ikke hvad er sker i fremtiden, men pengene man har stående kan uanset hvad måske forsøde ens tilværelse resten af ens liv, og det er altså mere værd end at kører rundt i en Ferrari i et par år....;)
Hvis man ikke havde et job man elskede så ville jeg nok bruge en del af pengene på at sørge for jeg ikke kunne vente med at stå op hver morgen for at tage på arbejde - hvad enten det måtte være ved at tage noget ekstra uddannelse eller lave en virksomhed der beskæftigede sig med det ønskede område. :)
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Havde en lignende oplevelse som ung knægt, da jeg havde trillet ned til den lokale kiosk på min Puch. Jeg skulle have tjekket min tipskupon - havde ingen ide om jeg havde ramt noget.
Mig:
"Værsgo, vil du ikke lige tjekke om der er noget på den her?"
Ekspedient:
"Jo.... Lad mig se.... tjekke tjekke tjekke.... Hmmmm den ikke vil oplyse om hvor stor gevinsten er.... Det gør den kun når den er over 10.000 kroner.... hmmmm...."
Mig:
Ekspedient:
"Nej hov, der er faktisk ikke noget.... Min fejl"....
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.