Hej med jer Jeg udfyldte for 10 år eller mere siden, en test hvor der var 2 erhverv/beskæftigelser jeg skulle tage stilling til og give point, da jeg havde gjort det skulle jeg regne det hele sammen, og fik så en ledetråd om hvad retning jeg skulle gå for at beskæftige mig med noget som jeg også var motiveret for. Nogen der kender til den? og hvor jeg kan finde den? Eller en anden test? Grunden til min søgen er, jeg har en ung mand til at arbejde for mig, det skulle bare have været et arbejdsår, indtil han fandt udaf hvad han ville. Men han er totalt i vildrede og aner ikke hvad, hvem eller hvorfor, og det gør det ikke bedre at han har nogle forældre der fortæller ham at han ikke skal gå igang med noget før han er helt sikker på at det er det han vil ( Yeah I know). Jeg må efter et år krybe til korset og erkende at jeg har en ung mand som jeg ikke kan inspirere til at gå igang og komme videre , så denne test må være sidste udvej, hvem ved måske er det der kan åbne hans øjne. Var der en der kendte en motivationstest? Venlig hilsen Glasmager |
Motivationstest
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Lige præcis den test kender jeg ikke, men han kan da prøve Persontypetesten inde på jobindex. Besvar nogle spørgsmål, og den fortæller dig hvilken slags person du er, samt hvilke jobs du måske er egnet til. Derudover er der også noget der hedder JobSpor. Den skulle kunne gøre det samme. Men det kræver en speciel kode fra ens sagsbehandler på Jobcentret for at få adgang til den. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)