Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimal besøgende? Giv din ide!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle friske aminoer! 

Jeg har www.iPhone-service.dk og vi har også vores facebook "fan page" hvor vi har lidt under 350 "likes". 

Jeg vil gerne have at vi fik flere besøgende på siden, og flere lærte den at kennde. så var det jeg kom på en ide... 

Jeg ville lave en konkurrence, som en begivenhed der løb over en måned, hvor vinderen vandt en iphone. Det er forholdsvis let at invitere mennesker til en begivenhed på facebook, og hvis man kunne få folk til det, som en del af det hele, ville der komme mange besøgene på begivenheden. og derved ville flere også kikke på hjemmesiden. 

Har i nogle indput eller noget helt andet, SÅ sig endelig til !! 

Vi sætter stor pris på hjælp! :) 

Hilsen Frederik Fisker

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 21:28
Hej Frederik

Tjek lige markedsføringsloven, så du sikre dig, at du vil kan lade sig gøre.

Der er klare regler omkring, hvad man må i forbindelse med konkurrencer og især omkring, at du vil have folk til at henvise deres venner og bekendte.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:50

Ér kun et par sider der linker til jer, husk spred hvor i får links det er nærmeste samme sider der linker til jer.

Husk skriv mere tekst på siden der er kun et par sider på hjemmesiden , skriv mere og mere unik tekst på siden uden tekst på siden er der ikke sider google kan se. 

Her er par tips i denne her tråd i hvordan du kan videre din hjemmeside http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:10
Har du regnet på hvor mange kunder du skal få ud af det for at det kan løbe rundt ?

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:13

Hej Frederik

Sig lige til når du har stablet din konkurrence på benene.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)