Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OBS: Kun for Networkere! (MLM)

Side 7 ud af 8 (71 indlæg)
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld din slambert...du toppede listen med 1, den går ikke:

21) Ni ud af ti har oplever produktvirkninger (ked af at høre du tilhører de 10%)

22) Folk kan blive distributører fra 700 DKK, med best value for money ved 3300 DKK

Big Smile

MVM

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 15:17

MVM:

21) Ni ud af ti har oplever produktvirkninger (ked af at høre du tilhører de 10%)

21. Jeg kan mærke forskel med flere af mine egne produkter.

22. Vores start pakker ligger højere i pris men så giver de mere i bonus og indeholder en færdig forretning lige til at gå i gang.

23. Ejerne kommer tit til Danmark og er ikke et af de mange fra USA.

24. Rekorden i BerryEn i personlig salg er over 100K på en mdr.

25. Det advokat firma som alle frygter i branchen har BerryEn hyret så der ikke går tid med alle mærkelige sagsanlæg fra andre mlm firmaer.

26. Mange sportsfolk er tilknyttet BerryEn fx Tennis Julia Görges og Fodbold klubben Käserslagtun.

27. 

★Ingen brug af konserveringsmidler
★Ingen brug af tilsætningsstoffer
★Ingen brug af kunstige farvestoffer
★Fri for gluten og laktose
★Ingen kunstige sødestoffer

28. TM på '' Fortigel''

29. Så mange kunde tilbage meldninger.

30. Cocktail party og velkomstdrink er også en mulighed.

Sorry MVM
Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:37

I må sgu da komme op på de fifty, det kan jeg da nemt........lol

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 22:33

Michael Dullweber:
må sgu da komme op på de fifty, det kan jeg da nemt........lol

Ja Michael jo flere detaljer jo flere punkter. Men hvor langt skal man gå for det er et krav for at starte i en given forretning.

Disse punkter  er måske ikke relavant i den sammenhæng.

Punkt 241. Logo i flotte farve

Punkt 242. Du kan få BerryEn Visit kort.

Punkt 243. Marketings materiale giver også bonus.

Man kan ikke lære alting inden man starter for så kommer man aldrig i gang. Tryk på knappen når du føler for et firma og brug denne motivation til at starte toget. Når det først køre er der tid til at sætte sig ind i detljerne.

Mange bliver på banegården og kommer aldrig med toget.

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 02:49

Keld_J:

21. Jeg kan mærke forskel med flere af mine egne produkter.

22. Vores start pakker ligger højere i pris men så giver de mere i bonus og indeholder en færdig forretning lige til at gå i gang.

23. Ejerne kommer tit til Danmark og er ikke et af de mange fra USA.

24. Rekorden i BerryEn i personlig salg er over 100K på en mdr.

25. Det advokat firma som alle frygter i branchen har BerryEn hyret så der ikke går tid med alle mærkelige sagsanlæg fra andre mlm firmaer.

26. Mange sportsfolk er tilknyttet BerryEn fx Tennis Julia Görges og Fodbold klubben Käserslagtun.

27. 

★Ingen brug af konserveringsmidler
★Ingen brug af tilsætningsstoffer
★Ingen brug af kunstige farvestoffer
★Fri for gluten og laktose
★Ingen kunstige sødestoffer

28. TM på '' Fortigel''

29. Så mange kunde tilbage meldninger.

30. Cocktail party og velkomstdrink er også en mulighed.

Sorry MVM

LOL, godt at høre du er passioneret Keld - det er jo netop det der driver værket....også når man som dig har været lidt uheldig, omend dit flydende frugtvælling da ikke lyder helt uinteressant Stick out tongue

Vedr, dit 22), så tjener vi alene i signup bonus 200 USD når vi signer en Guld-distributør ind til 3300 DKK, hvordan ser det ud hos Jer med startpakkepriser og indtægter herfra?

Vedr. dit 23) Synes måske det bliver lidt udvandet her...på hvilken måde skulle det være bedre om et selskab kommer fra et andet land end "Guds eget", og hvorfor er en landing i Kastrup lejlighedsvist en fordel for dit netværksarbejde?

Nå, vi må jo til det......

23) Selskabets founder og CEO  er udnævnt æresdoktor pga. den innovative teknologi der anvendes.

24) Selveste Mr. Star Trek William Shatner anbefaler produkterne...."måske bedste i det kendte univers"

25) Forfatteren og USA helseikon nr 1, skuespillerinden Suzanne Somers er selskabets ambassadør

26) Vi frygter ingen advokater overhovedet og har derfor heller ikke brug for nogen stående parat :-)

27) Nu kender jeg ikke dine 26), men måske du har hørt om verdens mest profillerede sportsmand David Beckham?? Han bruger naturligvis vores Energy Enhancer, ligesom mange andre topatleter!

28) Energy Enhancer var selskabets første produkt og blev testet af det amerikanske OL-svømmeteam: 6 ud af 8 olympiske svømmere slog straks deres all-time personlige rekorder!! 

29) Ingen stoffer eller medicin trænger ind i kroppen OVERHOVEDET, virker efter samme principper som akupunktur / akupressur

30) Vores smertelindrende produkt Icewave giver folk smertelindring i løbet af få minutter - og er naturligvis produktet vi kan overbevise folk med øjeblikkeligt

31) Mange selskaber arbejder jo med oral indtagelse af antioxidanter. Problemet med dette er imidlertid det samme som når vi indtager blåbær, at de aktive stoffer nedbrydes af mavesækkens saltsyre. Vores Glutathione-plaster hæver kroppens antioxidant 300% på 24 timer, ved at naturligt at stimulere kroppens egenproduktion heraf. Dette er som med alle produkter naturligvis klinisk dokumenteret.

32) Glutathione anvendes på hospitaler ved tungmetalforgiftning og toksiner, idet de frigør disse stoffer i væv og organer. Det samme gør vores produkt.

33) Produktet Carnosin fremmer sårheling, og revitaliserer "slidte" celler. Kvinderne er helt vilde fordi det som bivirkning forbedrer hud og udseende.

34) Vi har snart 10 års kunde-testemonials, idag fra 90 lande i verden

35) Vibrationel medicin spås af mange til at være fremtidens teknologi i forebyggelse og behandling

36) Selskabets produkter er ikke lægemidler, men klassificeret som medicinsk udstyr, og er naturligvis godkendt for salg i hele EU, USA osv. Den varslede EU-lov i 2012 der sigter på at spænde ben for kosttilskud mv., har således ingen konsekvens for os. 

37) Udover jeg bixer en mean Sangria, så kan selskabets mange konkurrencer med rejser, drinks osv. vel nævnes for at matche din 30)

Truly and honestly sorry Keld-amigo :-) Du siger bare til, så finder jeg et patch frem til dig der lindrer smerterne.....!!

MVM

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 09:25

MVM:

Truly and honestly sorry Keld-amigo :-) Du siger bare til, så finder jeg et patch frem til dig der lindrer smerterne.....!!

Tak for tilbudet men jeg har ingen smerter. ( Spiser jo sundt)

Som jeg sagde til Michael så er mange punkter ikke vigtig for at bestemme om man vælger et selskab.

Advokater har I måske ikke på nakken, men 2 af de store i branchen som har produkter som minder lidt om vores har forsøgt. Måske er de bange for den lille David som truer Goliat . De fik intet ud af detSmile

Nu er vores selskaber ikke helt at sammenligne  plaster/kostilskud. Men smid en PM MVM med en adresse så skal jeg sende en chokoladebar som veligeholder dine led, hud hår og negle. Hvis du så hellere vil gå med plaster, end at spise sund chokolade så vinder du.

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 12:57

Keld_J:
Nu er vores selskaber ikke helt at sammenligne  plaster/kostilskud. Men smid en PM MVM med en adresse så skal jeg sende en chokoladebar som veligeholder dine led, hud hår og negle. Hvis du så hellere vil gå med plaster, end at spise sund chokolade så vinder du.

Kære Keld, pointen er jo netop, at vi tænder på forskellige produkter og selskaber, og det virker som om vi begge føler vi er det helt rette sted. Smile Jeg vil mene, vores positiv-lister kunne få både nye NWM-interesserede og etablerede netværkere til at reflektere over egne ønsker og krav, og ikke mindst grundigt vurdere potentielle selskaber/eget selskab ud fra disse.

Det er jo en kendsgerning, at netværkere som alle andre forretningsdrivende engang imellem skifter koncept, produkter og selskab ud. Det er også helt ok, hvis ikke virkeligheden viser sig af svare til forventningerne. Trods alt ville det da være mindre intelligent at fortsætte en ørkenvandring uden indtægter i NWM, når der er produkter og selskaber med enestående indtjeningsmuligheder i andre spændende NWM-selskaber.

Tror også ikke-netværkere, med disse konkrete lister kan indse, at NWM måske rummer meget mere end først antaget og indebærer mange fordele og motiverende facts.

Har mange netværksvenner der er traditionelle forretningsdrivende, der skaber indtægter i NWM der overstiger deres oprindelige hovedindkomst. Sådan blev jeg jo selv professionel netværker, men det er jo ikke et enten eller, men et både og, da vi jo sagtens kan drive andre aktiviteter ved siden af hvis det er det vi vil.

Bedste hilsner

MVM

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:27

MVM:

Smile Jeg vil mene, vores positiv-lister kunne få både nye NWM-interesserede og etablerede netværkere til at reflektere over egne ønsker og krav, og ikke mindst grundigt vurdere potentielle selskaber/eget selskab ud fra disse.

Det er jo en kendsgerning, at netværkere som alle andre forretningsdrivende engang imellem skifter koncept, produkter og selskab ud. Det er også helt ok, hvis ikke virkeligheden viser sig af svare til forventningerne. Trods alt ville det da være mindre intelligent at fortsætte en ørkenvandring uden indtægter i NWM, når der er produkter og selskaber med enestående indtjeningsmuligheder i andre spændende NWM-selskaber.

Tror også ikke-netværkere, med disse konkrete lister kan indse, at NWM måske rummer meget mere end først antaget og indebærer mange fordele og motiverende facts.

Har mange netværksvenner der er traditionelle forretningsdrivende, der skaber indtægter i NWM der overstiger deres oprindelige hovedindkomst. Sådan blev jeg jo selv professionel netværker, men det er jo ikke et enten eller, men et både og, da vi jo sagtens kan drive andre aktiviteter ved siden af hvis det er det vi vil.

Bedste hilsner

MVM

Jamen så giver jeg da lige min kommentar med på vejen, for jeg syntes listen har taget overhånd og blevet meget uoverskuelig. Samtidig så tror jeg kun det er et meget begrænset antal, der som du går så grundigt til værks, når selskabet skal vælges.

Jeg har skrevet et indlæg for længe siden, hvor jeg nævnte at der ville være en stor kage i NM, altså generelt i NM, og det syntes jeg vises tydeligt med dine tråde samt de øvrige jeg snakker med rundt omkring. Og jeg syntes flere selskaber virker til at have fat i en god fremgang.

Hvorfor jeg valgte som jeg gjorde - dengang, uha, det kan jeg faktisk ikke huske. For jeg gik slet ikke igang, jeg var typen der havde 60 timer i mit "almindelige" firma, og ikke kunne overskue/gad/tænkte over at lave en stor forretning ved siden af.

Jeg kunne let lave en top 50 liste over grunde men det er mine grunde, som både er kommet før opstart, under opstart og efter flere år i samme forretning. Så jeg syntes måske mere det er vigtigt at hvis man overvejer at starte sin NM forretning, så at holde listen simpel.

Produkterne er i mange NM forretninger særdeles gode, og derfor kan man lave en succesfuld forretning i et hav af de firmaer man får tilbudt. Hvordan man finder det rigtige, det gør man i mine øjne bedst ved at tage ud og bruge noget tid på at lytte, hvad er det for et firma der står bag, udvikling før, nu og fremover. Hvordan skal der arbejdes osv.

Jeg syntes let "listerne" kan få en til at tænke rekrutteringstråd...;)

God weekend

Martin

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 12:38

Listerne er måske en anden måde at fortælle og et firma. Nogen kommer aldrig så langt som til en præsentation.

En præsentation fortæller mere ideer med fremtiden, selve bonusplanen og tankerne bag. Det fremgår jo ikke af listerne hvor mange procenter din fortjeneste er. ( jeg vil mene det er lidt vigtig)

For mange er Binær, openline volapyk og når der så er mange varianter så kræver det en forklaring og ikke mindst løbende spørgsmål på ting som den enkelte person er i tvivl om.

En præsentation er nærmest sjælen i firmaet og det er ud fra den man skal tage sin endelig beslutning.

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 19:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hallo

Jeg er fra Norge og vi har nå startet opp et fantastisk selskap her som heter World Ventures.

Helt fantastisk konsept som vi ønsker å kjøre igang også i Danmark Se på DVD Presentasjon

http://vimeo.com/geirjensen

Side 7 ud af 8 (71 indlæg)