21. Jeg kan mærke forskel med flere af mine egne produkter.
22. Vores start pakker ligger højere i pris men så giver de mere i bonus og indeholder en færdig forretning lige til at gå i gang.
23. Ejerne kommer tit til Danmark og er ikke et af de mange fra USA.
24. Rekorden i BerryEn i personlig salg er over 100K på en mdr.
25. Det advokat firma som alle frygter i branchen har BerryEn hyret så der ikke går tid med alle mærkelige sagsanlæg fra andre mlm firmaer.
26. Mange sportsfolk er tilknyttet BerryEn fx Tennis Julia Görges og Fodbold klubben Käserslagtun.
27.
★Ingen brug af konserveringsmidler
★Ingen brug af tilsætningsstoffer
★Ingen brug af kunstige farvestoffer
★Fri for gluten og laktose
★Ingen kunstige sødestoffer
28. TM på '' Fortigel''
29. Så mange kunde tilbage meldninger.
30. Cocktail party og velkomstdrink er også en mulighed.
Sorry MVM
LOL, godt at høre du er passioneret Keld - det er jo netop det der driver værket....også når man som dig har været lidt uheldig, omend dit flydende frugtvælling da ikke lyder helt uinteressant 
Vedr, dit 22), så tjener vi alene i signup bonus 200 USD når vi signer en Guld-distributør ind til 3300 DKK, hvordan ser det ud hos Jer med startpakkepriser og indtægter herfra?
Vedr. dit 23) Synes måske det bliver lidt udvandet her...på hvilken måde skulle det være bedre om et selskab kommer fra et andet land end "Guds eget", og hvorfor er en landing i Kastrup lejlighedsvist en fordel for dit netværksarbejde?
Nå, vi må jo til det......
23) Selskabets founder og CEO er udnævnt æresdoktor pga. den innovative teknologi der anvendes.
24) Selveste Mr. Star Trek William Shatner anbefaler produkterne...."måske bedste i det kendte univers"
25) Forfatteren og USA helseikon nr 1, skuespillerinden Suzanne Somers er selskabets ambassadør
26) Vi frygter ingen advokater overhovedet og har derfor heller ikke brug for nogen stående parat :-)
27) Nu kender jeg ikke dine 26), men måske du har hørt om verdens mest profillerede sportsmand David Beckham?? Han bruger naturligvis vores Energy Enhancer, ligesom mange andre topatleter!
28) Energy Enhancer var selskabets første produkt og blev testet af det amerikanske OL-svømmeteam: 6 ud af 8 olympiske svømmere slog straks deres all-time personlige rekorder!!
29) Ingen stoffer eller medicin trænger ind i kroppen OVERHOVEDET, virker efter samme principper som akupunktur / akupressur
30) Vores smertelindrende produkt Icewave giver folk smertelindring i løbet af få minutter - og er naturligvis produktet vi kan overbevise folk med øjeblikkeligt
31) Mange selskaber arbejder jo med oral indtagelse af antioxidanter. Problemet med dette er imidlertid det samme som når vi indtager blåbær, at de aktive stoffer nedbrydes af mavesækkens saltsyre. Vores Glutathione-plaster hæver kroppens antioxidant 300% på 24 timer, ved at naturligt at stimulere kroppens egenproduktion heraf. Dette er som med alle produkter naturligvis klinisk dokumenteret.
32) Glutathione anvendes på hospitaler ved tungmetalforgiftning og toksiner, idet de frigør disse stoffer i væv og organer. Det samme gør vores produkt.
33) Produktet Carnosin fremmer sårheling, og revitaliserer "slidte" celler. Kvinderne er helt vilde fordi det som bivirkning forbedrer hud og udseende.
34) Vi har snart 10 års kunde-testemonials, idag fra 90 lande i verden
35) Vibrationel medicin spås af mange til at være fremtidens teknologi i forebyggelse og behandling
36) Selskabets produkter er ikke lægemidler, men klassificeret som medicinsk udstyr, og er naturligvis godkendt for salg i hele EU, USA osv. Den varslede EU-lov i 2012 der sigter på at spænde ben for kosttilskud mv., har således ingen konsekvens for os.
37) Udover jeg bixer en mean Sangria, så kan selskabets mange konkurrencer med rejser, drinks osv. vel nævnes for at matche din 30)
Truly and honestly sorry Keld-amigo :-) Du siger bare til, så finder jeg et patch frem til dig der lindrer smerterne.....!!
MVM