Hej, Ja jeg var ansat fra 1975 til 1991 som EDB Programmør (det der hedder IT konstruktør i dag) og husker udmærket den udmærkede virksomhed.
Som udvikler på personalesystemet husker jeg også antallet af ansatte.
Der var ca 400 fjortendageslønnede og ca 200 funktionærer i den periode. Antallet svingede ikke ret meget. Vi var vellønnede, firmaet var veldrevet og velfungerende og dengang var der 2 ejere, Erik og Kaj Nielsen, sønner af grundlæggeren Otto Nielsen.
Det var udelukkende plastic emballage i store ruller, til især kaffe og fødevarer og derudover og en lille produktion af poser.
Administration og trykkerier lå på Nørgaardsvej i Lyngby, ved Mølleåen i Lyngby en afdeling og i Lundtofte en stor afdeling. Senere blev der flytted til Vassingerød.
Men i 1991 blev der gjort foranstaltninger til at sælge til Danisco, og der blev rationaliseret (skåret ned !!).
Personalesystemet blev afløst af et købt system udefra - og jeg blev overtallig. Jeg havde et par magre år indtil jeg kom til Mærsk Data hvor jeg var 7 år, bl.a. med år 2000 problematikken - hvor jeg klarede mig og blev Seniorprogrammør pr i jan 2000!!!!!
Men jeg havde mange venner på arbejdspladsen, hvor der generelt var et rigtig godt arbejdsklima, så jeg vedblev med at komme til jubilæer, runde fødselsdage etc.
Min chef i alle årene var regnskabschef Vagn Tersby, et fantastisk menneske, der desværre er gået bort.