Hej Alle Vi er interesseret i at overtage/købe et eksisterende Tekstbureau, tekstforfatter eller lignende. Umiddelbart er beliggenhed ligegyldig. Men det kunne være interessant hvis virksomheden er beliggende i Nordjylland omkring Struer og Holstebro. Såfremt Du/I er interesseret hører vi meget gerne nærmere. På forhånd tak for opmærksomheden Mvh. Søren |
Tekstbureau KØBES
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Øhm jeg forstår ikke helt... Vil I købe en tekstforfatter? Betyder det at I vil ansætte? Eller vil I decideret købe ham? Sidstnævnte løsning lyder jo - tja, kontroversiel eller spændende afhængig af øjnene der ser. Jeg er tekstforfatter og af den nysgerrige slags, så... hvad vil du gi'' for mig? DBH Christian Uhl Tekstforfatter kreakvarium |
Ser du godt ud? ![]() Hans |
Hmmmm... HVOR er denne debat på vej hen ? :p |
Hej Christian Uhl Beklager hvis jeg har udtryk mig uklart! Vi er interessert i at købe en igangværende virksomhed. Mvh. Søren |
Beklager min kækhed her fra morgenstunden. Eksperimenterer for tiden med at skære ned på både rygning og kaffe. Og det har hensat mig i et lunefuldt humør. Hans - jeps, jeg er en rigtig frækkert :-) DBH Christian |
Hej Søren Jeg stemme i koret af glade beklagere. Jeg har sendt en mail, fordi jeg gerne vil vide lidt om, hvad I går efter. Mit firma er dog ikke til salg, selvom det ligger herovre i Nordvestjylland med kun 25 km til Struer. Måske kan I bruge en solid og professionel samarbejdspartner i stedet? mvh Hans |
Hej Søren,
Jeg vil gerne tage en snak med dig. Hvordan fanger jeg dig?
Mange hilsner, Anders |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)