Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af chatbot.com + alternativt navn til webside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har tænkt at lave en chatbot, altså et chat-program hvor man skriver sammen med en computer.  Hertil skal jeg have et godt domæne. Chatbot.com er sat til salg på sedo.com, men jeg tænker over hvor meget jeg skal betale. I sidste ende kommer det selvfølgelig an på hvad de vil sælge domænet for, men kan i give en vudering af ca. pris. Hvor meget tror i f.eks. jeg ville kunne sælge domænet for, hvis jeg vælger at sælge det?

Har i evt. forslag til domæner. Indtil videre har jeg tænkt på friendlychatbot.com men kom endelig med forslag

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

undskyld, men hvem gider skrive med en computer?

Tilmeldt 20. Mar 11
Skrevet kl. 17:54

Det er der mange som har lyst til. Google giver 6,7 millioner hits ved "chat bot."

Chat bots kan også bruges som alternativ til "live support", f.eks. har IKEA en chat bot. En chat bot behøver ikke kun at være en bot som skriver med for at blive underholdt.

Men det var lidt et sidespor, jeg er mere interesseret i forslag til domæner og vudering af chatbot.com :)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 18:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

virtualChatter.com eller virtualchatter.dk

Begge er ledige du skal dog nok skynde dig inden nogle tager det.

Virtual bliver der sikkert søgt meget på. -og i sig selv betyder det jo "noget der ikke er "real" ".

Bot er blevet gjort til et meget negativt ord, dog er der sikkert mange søgninger på det.

Chatter synes jeg dog er lidt mere venligt.

Tilmeldt 20. Mar 11
Skrevet kl. 18:35

Super navn! Lige det jeg ledte efter, virtualchatter.com er nu registreret Smile

Jeg ved ikke om man kan give karma for indlæg eller ligene, men thumps up herfra. Tusind tak!

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 19:07

SonneDanmark:

Super navn! Lige det jeg ledte efter, virtualchatter.com er nu registreret Smile

Jeg ved ikke om man kan give karma for indlæg eller ligene, men thumps up herfra. Tusind tak!

Det var så lidt, jeg er glad for at kunne hjælpe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11

SonneDanmark:

Jeg tror, du er for ny til at kunne tildele stjerner, så jeg har tildelt Seiven 5 stjerner på dine vegne...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)