Hej. Hvem kan hjælpe med at lave en hjemmeside til en moderne auktionshjemmeside?
|
Ny ide..
- 1
At lave et auktionssite er ikke et lille hygge projekt. Det er meget omfattende. Har du en drøm om, at starte sådan et site op, så ville jeg foreslå, at du i stedet kigger på nogle af de færdige løsninger, der findes. |
Tak for svaret. Ja, jeg har lavet en masse research og kigget på en del andre sider.. Ja, det er det jeg havde i tankerne og ved godt at det er et lidt større projekt, men synes det er en ret god ide. Har du nogle ideer til hvem jeg kan kontakte eller kender du selv nogen som kan hjælpe? Tak |
Kommer an på.... Hvor er fokus? Er det som gør dig unik og ny indholdet eller funktionen?
ved svar nr 1: her kan du finde gratis opensource systemer overalt der kan klare dette - smid nogle timer efter en webdesigner og du får et unikt grafisk univers smidt henover koden. ved svar nr.2: så løber pengene og tidsforbruget meget hurtigt ved begge svar - husk at sætte tid og penge til markedsføring - jeg mener selv dba.dk kører nu med tv-reklamer for at få kunder i biksen!
dbh |
Hvad er en moderne auktion? Kan du præcisere lidt? Jeg tænker på Ziinga og andre lignende sider? |
Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side
held og lykke med projektet - tror nu den del der hedder selve udviklingen af sitet bliver dit mindste problem, at få folk til at bruge det og kende det er langt sværere. men hop ind på fx joomla.org og kig i de forums - her finder du masser af auktionssystemer. Jeg håber du har en god markedsføringsplan, for den slags sites lever og dør med kendskabet, det kan godt være at en tilfældig surfer smider en annonce på - med alt hvad det indebærer af registrering/uploading etc - men kommer der ingen og er interesserede bliver det dælme svært at få sitet rullet igang - især med alle de andre auktions/salgs websites der alle kæmper om kunder. glæder mig til at se hvad du kommer op med. dbh |