Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du kvik, så tjek lige det her ud!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke på det af flere årsager.

1. Det er en lille forholdsvis ukendt netavis (jeg har aldrig hørt om den før), som bringer denne nyhed, og det er ikke første gang jeg har set snyde historier om Slibrige Lee.

2. Hvis der var hold i nyheden, tror du så ikke diverse store medier som tv2, EB osv. ville bringe nyheden, hvis der var hold i den?

3. Jeg kan ikke finde noget om en Søren Overgaard på Stanford, men i har vel allerede googlet på livet løs ligesom mig (:D).

4. Ifølge artiklen skulle han jo dyrke sit ego, og blive en medie stjerne på det. Hvorfor flyttede han så til Tyskland? Angiveligt for at komme væk fra pressen?

5. Hvorfor er ingen barndomsvenner stået frem og sagt "Hey, ham der Søren Overgaard er sgu kvik nok i låget. Jeg gik i gymnasiet med ham i Haslev, og han flyttede til USA for at studere" eller noget.

6. Hvis hans henblik var en politisk karriere, tror jeg han ville tænke sig mere over hvad han foretog sig. Eksempelvis som at købe togbillet, ikke være sammen med FOR unge piger, og ikke skabe sig som en tosse i bylivet.

Jeg tror det er endnu en and. Han er efterhånden blevet far til tvillinger, gift, skilt og været på planeten pluto for at finde nye arter, hvorfor ikke også en Master Thesis i Political Sceince og Sociology?

Hvis det så faktisk er sandt, så tror jeg ikke jeg er den eneste 'Slibrige Lee' har taget med bukserne nede ;-)

Edit:

På rokopostens forside står der:

"Om RokokoPosten

Nyhederne på dette site er fiktive. Enhver lighed med personer – levende, døde eller bare meget sløje – er sandsynligvis tilsigtet."

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:41

Claus von Arenstorff:

Dejligt at person nummer 1, som besvarer tråden, gik i fælden... Big Smile (der er intet personligt i det)

Artiklen er nemlig et bevis på, at man ik skal stole på alt det, som man læser på nettet, og at man skal læse ALT inkl det med småt ;D

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Skrevet kl. 01:45

Hvad mener du? Jeg troede ikke på noget af det som står i den artikel, så vil da ikke mene jeg er gået i nogen fælde :D?

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:49

Claus von Arenstorff:

Hvis det så faktisk er sandt, så tror jeg ikke jeg er den eneste 'Slibrige Lee' har taget med bukserne nede ;-)

Du var ik 100% sikker i din sag, men ved at læse alt, så ville du kunne få det afkræftet meget enkelt ;D

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 01:51

Det fashion leder efter er nok det her :p

"Nyhederne på dette site er fiktive. Enhver lighed med personer – levende, døde eller bare meget sløje – er sandsynligvis tilsigtet.

Redaktionen kan kontaktes via elektronisk post."

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Skrevet kl. 01:55

Fashion-Seller:

Claus von Arenstorff:

Du var ik 100% sikker i din sag, men ved at læse alt, så ville du kunne få det afkræftet meget enkelt ;D

Okay, jeg giver dig ret, jeg var 99.9 ;) Jeg prøvede at stille nogle argumenter op for dig, hvorfor det ikke passede, for det virkede som om du troede på det.

Jeg har hørt fuldstændigt vanvittige ting før, så ville ikke afskrive det helt. Men jeg troede overhoved ikke på det. Skulle have udtalelser fra Sidney selv, fra større medier og beviser :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Skrevet kl. 02:01

Seiven:

Det fashion leder efter er nok det her :p

"Nyhederne på dette site er fiktive. Enhver lighed med personer – levende, døde eller bare meget sløje – er sandsynligvis tilsigtet.

Redaktionen kan kontaktes via elektronisk post."

Det skrev jeg også oppe i mit indlæg.. Rettede det 1 min efter jeg postede det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:23

Så skulle du ha set det med Dannebrog.
Flere FB sider dukkede op, med en masse vrede mennesker som slet ikke forstod hvorfor Dannebrog skulle skiftes ud.

Det er så morsomt på en ret tragisk måde ..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:01

méget sladder  køre meget rundt på facebook , der viser mere og mere utroværdig ting det bruges til som denne her artiklen viser, ren tidsspild at bruge disse medier mere og mere ´

jo større man bliver, jo svære at holde styr på et medie som f.eks. facebook.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)