Følgende side flyver rundt på Facebook og andre foraer for tiden... Men hvor er nyhedsværdien henne? |
Jeg tror ikke på det af flere årsager.
1. Det er en lille forholdsvis ukendt netavis (jeg har aldrig hørt om den før), som bringer denne nyhed, og det er ikke første gang jeg har set snyde historier om Slibrige Lee.
2. Hvis der var hold i nyheden, tror du så ikke diverse store medier som tv2, EB osv. ville bringe nyheden, hvis der var hold i den?
3. Jeg kan ikke finde noget om en Søren Overgaard på Stanford, men i har vel allerede googlet på livet løs ligesom mig (:D).
4. Ifølge artiklen skulle han jo dyrke sit ego, og blive en medie stjerne på det. Hvorfor flyttede han så til Tyskland? Angiveligt for at komme væk fra pressen?
5. Hvorfor er ingen barndomsvenner stået frem og sagt "Hey, ham der Søren Overgaard er sgu kvik nok i låget. Jeg gik i gymnasiet med ham i Haslev, og han flyttede til USA for at studere" eller noget.
6. Hvis hans henblik var en politisk karriere, tror jeg han ville tænke sig mere over hvad han foretog sig. Eksempelvis som at købe togbillet, ikke være sammen med FOR unge piger, og ikke skabe sig som en tosse i bylivet.
Jeg tror det er endnu en and. Han er efterhånden blevet far til tvillinger, gift, skilt og været på planeten pluto for at finde nye arter, hvorfor ikke også en Master Thesis i Political Sceince og Sociology?
Hvis det så faktisk er sandt, så tror jeg ikke jeg er den eneste 'Slibrige Lee' har taget med bukserne nede ;-)
Edit:
På rokopostens forside står der:
"Om RokokoPosten
Nyhederne på dette site er fiktive. Enhver lighed med personer – levende, døde eller bare meget sløje – er sandsynligvis tilsigtet."