Vi har hjulpet adskillige aminoer med professionelle webshops baseret på Magento.
Vi kan leverer en unikt designet webshop inkl. hosting og betalingsgateway hele første år til kun 9.995,-. Det er vel og mærke med både email og telefon support!
Design er subjektivt og det er svært at sætte "sparker røv" ind i en krav specifikation. Men alle designs vi laver er unikke og lavet fra bunden udfra kundens ønsker. Så hvis du kan definere hvad det er du gerne vil have, så kan vi også lave det.
Vores pris omhandler dog ikke at vi laver om i funktionaliteten i Magento systemet (det plejer dog ikke at være det store problem).
Det ser bare en smule standard ud. Skal bruge en webshop der virkelig sparker røv grafisk.
Hvis i ønsker noget der sparker røv, så er det op med pungen, du kan ikke forvente at få unikke ting for ingen penge!! Jeg kan så trøste dig med du roligt kan kontakte Rasmus det er den billigste løsning jeg kender til i DK.
Du kan jo prøve at kontakte dwaft så vil du høre en pris der ligger på 100k +
Design er subjektivt og det er svært at sætte "sparker røv" ind i en krav specifikation. Men alle designs vi laver er unikke og lavet fra bunden udfra kundens ønsker. Så hvis du kan definere hvad det er du gerne vil have, så kan vi også lave det.
Vores pris omhandler dog ikke at vi laver om i funktionaliteten i Magento systemet (det plejer dog ikke at være det store problem).
Det var heller ikke ment som noget videre negativt, vi er bare mere kræsne hvad angår design.
Vi forhører os lige med nogle amerikanske virksomheder og vender tilbage.
Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider
Hvis i ønsker noget der sparker røv, så er det op med pungen, du kan ikke forvente at få unikke ting for ingen penge!! Jeg kan så trøste dig med du roligt kan kontakte Rasmus det er den billigste løsning jeg kender til i DK.
Helt enig! Det er rørende billigt, tænk på at du får:
1 Års hosting
1 År betalings gateway
Custom design
Installation
Telefon hjælp
Alt det tager tid og koster penge, hertil kommer kunde koordinering osv.
Jeg fatter ikke hvordan Rasmus kan tjene penge på det, respekt!
Jeg har fået lavet tre webshops hos Rasmus (getashop) og er fuldt ud
tilfreds med kvaliteten af arbejdet og supporten. Det er altid muligt at
skrive hvis der er problemer og der bliver svaret hurtigt, selv 1 år
efter shoppen er færdig.