Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot site. Super fed video. Dem kunne der godt være flere af.

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:48

Synes det et fint site du har lavet :) Det fortæller ret tydeligt hvad det handler om

Du bør måske overveje en booking formular hvor folk kan vælge dato osv. og derved nemt booke dig. Jeg ved selvfølgelig ikke hvad det system du har bygget sitet i kan :)

..men thumbs up :)

Lej feriebolig privat i Danmark og udlandet - lej-feriebolig-privat.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:01

Lasse Kalkar:

@Mikael

Jeg har tidligere haft mit tlf. nr. stående på siden, men vil helst undgå det iform af spam.

Har haft perioder, hvor ligegyldige folk ringede til mig bare for sjov.

Kan ske jeg smider det op igen though.

´Gód ide med en booking kontakt formular så og , den skal gerne være så mange , info på , de skal vælge adr. , telefon nummer , sted , mv.

Kender det udmærket med ´telefon opkald især fra hemmeligt telefon nummer dem der ringer på hemmeligt nummer siger jeg ´normal de skal udfylde booking formularen , men får normalt ingen booking fra dem af da , de laver sjov med en ´

Det er ikke ´sjovt med en konkurrent der laver falske bookinger eller sjov med en, dette tror jeg også du er ramt af , vi er jo begge i artist´branchen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 13:12

@ Mikael

Ja, præcis. Det er det samme jeg har været ude for, derfor kunne jeg godt tænke mig at få lavet en booking kontakt formular.

Nogen der kender nogle programmer, ting som kan lave det?

Har brugt one.com's webcreator til at lave siden, og den kan sgu ikke en skid.

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:45

Suveræn video, rigtig god. Din side har dog ikke samme professionelle indtryk, som din video giver. 

Du har dog et godt udgangspunkt og der er massere at udvikle, i takt med at du får flere besøgende Skype-Wink

Skulle du være interesseret i en af vores løsninger, så kig forbi vores side. 

Skypro.dk

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 16:33

Tak for den gode feedback guys, er glad for at I kan lide min video. Har også gjort meget ud af den.

Mht. til hjemmesiden, så ja, kan sagtens følge jer i at den ikke ser så prof. ud, men har ikke nok besøgende til, at jeg vil have en professionel til at lave den.

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 16:51

Lasse Kalkar:

Mht. til hjemmesiden, så ja, kan sagtens følge jer i at den ikke ser så prof. ud, men har ikke nok besøgende til, at jeg vil have en professionel til at lave den.

Hej Lasse

Hvis du gerne vil have et gratis bookingsystem, så kan du bruge SuperSaas.dk´s grundmodul til din hjemmeside. Det vil du også kunne bruge, hvis du skifter til WordPress.

Mvh

Holger

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)