Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad anbefales det at gøre i min situation?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil høre jer alle, hvad I mener jeg burde gøre.

Min situation er, at jeg er studerende produktudvikler.

Min drøm er at have en sideløbende hobby-virksomhed til min uddannelse, hvor jeg produktudvikler og designer møbler og andre produkter til hjemmet mm. (Dog uden produktion)

Mest af alt for at få en brugbar erfaring i virksomhedsdrift.

Jeg har dog desværre ikke overblikket over hvordan jeg kommer igang. STEP by STEP.

Hvor skal jeg starte og hvordan kommer jeg videre?

Som produktudvikler skal der ikke nødvendigvis købes meget ind, så det bliver forholdsvis økonomisk nemt, kunne jeg forestille mig. Det kræver jo egentligt "bare" en god tegnehånd, og et højt kreativitets-niveau.

Glæder mig til at høre jeres forslag!

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 11:11

jeg ville starte med at designe nogle forskellige produkter og gå til en producent og få lavet noget stykker, de om du kan finde kunder til dine produkter og hvis du kan det.. ja, så er det bare at blive ved med at udvide :)

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 11:13

Når der er uden produktion, kan jeg ikke helt se, hvad du kan gøre udover produktudviklingen, hvilket bare kræver de rigtige tegneredskaber og papir, som du helt selv kan vælge efter dit behov.

Du skal selvfølgelig også overveje i hvilket materiale det skal være.

Jeg ville ikke som sådan gøre et firma ud af det, før du har fået idéerne ned på papir, og du skal til at få dem produceret. :o)

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38

Men nu er det ikke mine egne ideer jeg ønsker at udvikle nødvendigvis. Det er andres. Så derfor bliver jeg nødt til at have en virksomhed.

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:54

Er det korrekt forstået at din forretningsidé er at, folk kommer til dig med deres gode idé, som du så hjælper dem med at tegne / lave 3D model af m.h.p. at få lavet en fysisk prototype?

Det lyder umiddelbart som noget der bør være en del penge i, bortset fra at hovedkonkurrenten vel Teknologisk Institut som gør det samme gratis?

Jeg ved intet om det, jeg spørger bare

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)