Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af let stk. gods til private i Jylland søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du eller kender du nogen som kan tilbyde fragt at let stk. gods til private i Jylland og på Fyn.

www.allespejle.dk er ved at få gang i onlinesalget af mindre møbler og spejle, men mangler nu en stabil samarbejdspartner for at få varene ud til kunderne.

Varene kan leveres til dit lager for videre distribution eller du kan afhente dem på producentens lager i Kolding og kører dem ud derfra.

Umiddelbart drejer det sig om et par ordre om ugen, men kan mærke en stigning så det er nu jeg skal til finde en fast samarbejdspartner.

Jeg er fleksibel med hensyn til leveringstid, bare at en aftale er en aftale som slutkunden kan stole på vores levering.

Alle input er velkomne - håber på jeres hjælp!

Mvh.
Søren

PS har et par levering som gerne skal ud i denne uge.......

Fra Kolding
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 11:21

Hej

Jeg er bosiddende i kolding og har gode fragtforbindelser gennem mit firma. ydermere har jeg 1000 kvm lager i Kolding, hvor vi er tre partner om at drive en pallevirksomhed.  www.provipal.dk

har lidt forskellige spørgsmål:

1) hvor meget sender du ud af gangen?  et spejl af gangen? eller er det større ordre?

2) har du en standard leveringstid?

Hvis du kan se muligheder i det, har vi lidt ekstra lagerplads, som muligvis kunne bruges til at opbevarer nogle varer, hvor vi så stod for pakning, levering osv osv.  kender ikke hvordan din forretningskoncept er strikket sammen, men jeg tænker bare højt:-)

giv lyd fra dig:-)

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 14:38

Hej Søren

Du kan prøve at tage fat i 3xwilhelmsen.dk transport på 72 100 154 eller info@3xwilhelmsen.dk . Vi har daglige ture i det meste af Danmark og ligger i et prislejde hvor alle kan være med.

Vi har desuden lager ved Århus hvor vi kan køre dine ting ud fra. Og evt. fra Kolding ved producenten

Christian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)