Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktbeskrivelse og SEO

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er i gang med en større optimering af vores webshop www.manneking.dk 

Jeg vil gerne bruge noget krudt på at få mere ud af vores produktbeskrivelser (som nu er meget sparsomme!) både salgsmæssigt, men også med henblik på at komme mere frem i de organiske søgninger på Google.

Jeg forestiller mig, at jeg vil lave en skabelontype, som jeg arbejder ud fra på alle produkterne, hvor jeg så varierer lidt på teksten og opstillingen for at skabe en unik beskrivelse.

- Specifik beskrivelse af mannequin-modellen (bør jeg herunder indsætte eget link manneking.dk?)

- Mål på den specifikke model

- Beskrivelse af den glasplade/fodplade, som medfølger

-  Kort tekst om generel kvalitet, generelle oplysninger om produkter og salg

- Link indsættes: Klik her for at se øvrige mannequiner i kategorien (åbnes i nyt vindue?)

Er det helt hen i vejret? Er der nogle gode tips jeg kan benytte mig af? Fed skrift, indsættelse af links og vores søgeord, placeringen af dem, osv.?

Jeg skal desuden ind og udfylde disse felter i admin: Titel, Beskrivelse & Søgeord. Er her nogle tips og tricks?

Al hjælp vil være meget velkommen! Smile

Med venlig hilsen

Pernille

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Skrevet kl. 16:04

Har jeg postet dette indlæg i en forkert kategori? Ingen der vil komme med lidt input? Det vil være en stor hjælp for mig. På forhånd mange tak.

Rigtig god dag derude.

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28

Skulle lige checke, at du har fotos med, men DET har du! Var ikke klar over, at det virkelig var mannequiner, og hold da op for nogle sild! Hvis man ikke vidste bedre om modellernes beskaffenhed, kunne man let hensynke til drømme og søde fantasier... :-)

Altså, hvis du spørger, om noget mangler, så kunne det være noget om, hvem/hvad de enkelte mannequiner er orienteret efter. Hermed mener jeg farven på overfladen - er det en blond og bleg mannequin til nordiske markeder eller er det mørklødet type til Middelhavsområdet. Jeg ved slet ikke, om noget sådan er relevant.

Kommer alle mannequiner fra samme fabrikant? (Laver de forresten stadig mannequiner på Hindsgaul i Måløv?)

Noget andet er også mannequinernes overflade-beskaffenhed: Hvilken maling/lak er brugt og er den glat, mat eller ru? Du kan evt. have et lille nærbillede med, så kunderne kan se mannequinernes overflade tættere på. Der er en masse arbejde med dette, men du spørger om forslag...

Du spørger om titler, fonte mm. Vær opmærksom på mannequinernes navne og pris. Når man kommer ind på siden for en bestemt mannequin, står hendes navn øverst med gråt, mens prisen står med sort. Hvad sker der, hvis du bytter om på farverne?

Havde jeg masser af kontanter, kunne jeg tænke mig at købe Irene til at pynte op! Nam-nam! Men for Fanden, det ville være svært at koncentrere sig om arbejdet...

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Skrevet kl. 19:58

Hej Poul 

Tak for dine forslag. Big Smile

Der er helt sikkert nogle af dine ideer og betragtninger, som jeg vil overveje/afprøve. Mange tak for dine input, det er altid sundt at få nogle friske øjne på.

Og ja, vores mannequiner er virkelig realistiske. Du er velkommen til at kigge forbi webshoppen, hvis du en dag beslutter dig for at udstyre kontoret med en "sekretær". Wink

Mvh Pernille 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10

Jeg håber minsæl' at du snart skal have bedømt noget mere, så man har en plausibel undskyldning for at surfe ind på manneking.dk ... ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)