Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En 'øko'logisk opgave.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

På Frederiksberg i København, eller retter og sagt, i København på Frederiksberg ( eller hedder det Frederiksberg på Frederiksberg ) - Frederiksberg har jo ikke noget med København at gøre ( selv om mange tror det. ) - yeah, jeg stener vist en smule.

Men på Frederiksberg, bor der en økologisk vicevært, som blandt andet laver trappeopvask. En dag får han til opgave at vaske en ejendom med 199 ( det er et primtal ) trappetrin, fint nok - der er bare et problem, borgerne i ( jeg er lidt stiv - hvad er det de nu hedder beborerne, beborene, beborerene ) - ejendommem vil have at der kun bliver brugt nøjeagtigt 5 liter sæbevand. Den uheldige vicevært har kun et tandkrus der kan rumme 0.250 liter væske - hvor mange tandkrus af samme størrelse skal han ud nu at købe?

P.S.

Jimi Hove - ham jeg linker til, har altså ikke bedt mig om at lave denne tråd, det er bare noget jeg selv finder på ud af den blå luft. Jimi, altså - jeg har ikke en skid forstand på SEO, så jeg håber ikke at det skader dig ( gør det bare i en venlig meningen ) - hvis det skader dig, så bare sig til, så må du lære mig noget om SEO, så kan jeg måske gøre skaden god igen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 01:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

På Frederiksberg i København, eller retter og sagt, i København på Frederiksberg ( eller hedder det Frederiksberg på Frederiksberg ) - Frederiksberg har jo ikke noget med København at gøre ( selv om mange tror det. ) - yeah, jeg stener vist en smule.

Men på Frederiksberg, bor der en økologisk vicevært, som blandt andet laver trappeopvask. En dag får han til opgave at vaske en ejendom med 199 ( det er et primtal ) trappetrin, fint nok - der er bare et problem, borgerne i ( jeg er lidt stiv - hvad er det de nu hedder beborerne, beborene, beborerene ) - ejendommem vil have at der kun bliver brugt nøjeagtigt 5 liter sæbevand. Den uheldige vicevært har kun et tandkrus der kan rumme 0.250 liter væske - hvor mange tandkrus af samme størrelse skal han ud nu at købe?

P.S.

Jimi Hove - ham jeg linker til, har altså ikke bedt mig om at lave denne tråd, det er bare noget jeg selv finder på ud af den blå luft. Jimi, altså - jeg har ikke en skid forstand på SEO, så jeg håber ikke at det skader dig ( gør det bare i en venlig meningen ) - hvis det skader dig, så bare sig til, så må du lære mig noget om SEO, så kan jeg måske gøre skaden god igen.

Lidt mere P.S. herfra mig.

Det er vigtigt at i ikke bruger lommeregner, regnestykket skal foregå i hovedet - jeg synes det er rimligt svært - men jeg er jo også fuld, skal i lige tænke på.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 02:03

What the ****?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 02:09
Emil Pedersen:

What the ****?

Hvad er problemet? Jeg kan godt leve mig lidt ind i at det er skrevet på en rodet måde, det kan jeg godt se, men jeg er bare så stiv nu, at jeg ikke magter at gøre det om.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:43

Fo sho ..

kan ikke svare ..
Er der nogen pointe? Eller er det bare for sjov?

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 07:08

Hvis det er et spørgsmål så er svaret 20 vel? 

Mvh.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 17:20

kpauner:

Fo sho ..

kan ikke svare ..
Er der nogen pointe? Eller er det bare for sjov?

"God morgen" - så stod jeg endelig op fra de døde - damn, skal aldrig mere drikke mig fuld. Jeg skriver aldrig indlæg uden dér er en pointe, hvis jeg selv skal sige det.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 17:32

Frederik Storm:

Hvis det er et spørgsmål så er svaret 20 vel? 

Mvh.

Frederik Storm

20 er desværre helt forkert. Prøv lige at læs opgave igen:

Den uheldige vicevært har kun et tandkrus der kan rumme 0.250 liter væske - hvor mange tandkrus af samme størrelse skal han ud nu at købe?

Han skal slet ikke gå ud at købe flere tandkrus, han har jo allerede et tandkrus - så derfor er svaret 0. I rengøringsbrancen, går man jo ikke ud og køber en ny spand, hver gang man skal have nyt rent vand, vel...

Hvis du sidder og spiser guldkorn til morgenmad, og du ved der går 50 ske-mundfulde, så bruger du jo også kun én enkelt ske, og tager ikke 50 frem på bordet.

Men, bare rolig, der er rigtig mange andre der dumper denne opgave - når, men det var altså afslutningen på denne iværksætter test.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:44

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)