På Frederiksberg i København, eller retter og sagt, i København på Frederiksberg ( eller hedder det Frederiksberg på Frederiksberg ) - Frederiksberg har jo ikke noget med København at gøre ( selv om mange tror det. ) - yeah, jeg stener vist en smule. Men på Frederiksberg, bor der en økologisk vicevært, som blandt andet laver trappeopvask. En dag får han til opgave at vaske en ejendom med 199 ( det er et primtal ) trappetrin, fint nok - der er bare et problem, borgerne i ( jeg er lidt stiv - hvad er det de nu hedder beborerne, beborene, beborerene ) - ejendommem vil have at der kun bliver brugt nøjeagtigt 5 liter sæbevand. Den uheldige vicevært har kun et tandkrus der kan rumme 0.250 liter væske - hvor mange tandkrus af samme størrelse skal han ud nu at købe? P.S. Jimi Hove - ham jeg linker til, har altså ikke bedt mig om at lave denne tråd, det er bare noget jeg selv finder på ud af den blå luft. Jimi, altså - jeg har ikke en skid forstand på SEO, så jeg håber ikke at det skader dig ( gør det bare i en venlig meningen ) - hvis det skader dig, så bare sig til, så må du lære mig noget om SEO, så kan jeg måske gøre skaden god igen.
|
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:På Frederiksberg i København, eller retter og sagt, i København på Frederiksberg ( eller hedder det Frederiksberg på Frederiksberg ) - Frederiksberg har jo ikke noget med København at gøre ( selv om mange tror det. ) - yeah, jeg stener vist en smule.
Men på Frederiksberg, bor der en økologisk vicevært, som blandt andet laver trappeopvask. En dag får han til opgave at vaske en ejendom med 199 ( det er et primtal ) trappetrin, fint nok - der er bare et problem, borgerne i ( jeg er lidt stiv - hvad er det de nu hedder beborerne, beborene, beborerene ) - ejendommem vil have at der kun bliver brugt nøjeagtigt 5 liter sæbevand. Den uheldige vicevært har kun et tandkrus der kan rumme 0.250 liter væske - hvor mange tandkrus af samme størrelse skal han ud nu at købe?
P.S.
Jimi Hove - ham jeg linker til, har altså ikke bedt mig om at lave denne tråd, det er bare noget jeg selv finder på ud af den blå luft. Jimi, altså - jeg har ikke en skid forstand på SEO, så jeg håber ikke at det skader dig ( gør det bare i en venlig meningen ) - hvis det skader dig, så bare sig til, så må du lære mig noget om SEO, så kan jeg måske gøre skaden god igen.
Lidt mere P.S. herfra mig.
Det er vigtigt at i ikke bruger lommeregner, regnestykket skal foregå i hovedet - jeg synes det er rimligt svært - men jeg er jo også fuld, skal i lige tænke på.