Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra USA

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have nogle poker borde hjem fra usa.

Er der nogen der ved hvilket fragt firma der ville være gode til den opgave?
Er der noget man skal passe på når man køber fra usa?
 
På forhånd tak
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 
jeg ved ikke om du har fået løst problemet, men under alle omstændigheder vil jeg byde ind med et forslag.
 
Jeg er selv uddannet speditør, oghar siddet med alle former for oversøiske transport der findes.
 
jeg vil anbefale dig at benytte DFDS Transport A/S ( ikke at forveksle med DFDS Seaways). De er stærk repræsenteret i USA, og har gode folk ansat, som også kan rådgive dig til den transportløsning der vil passe dig bedst ( pris, vs. service, transittid, og lign).
 
du kan finde det nærmeste DFDS kontor på www.dfdstransport.dk
 
mht. sikring af at varerne bliver sendt og at du betaler, så findes der mange måder at sikre det på. Remburs ( L/C) er det sikreste men denne betalingsform er også relativ dyr og bør ikke benyttes ved mindre handler. Hvis du vælger at benytte eks. vis søfragt, så kan du ikke få varerne med mindre du har et B/L - derfor kan afsender holde dette tilbage indtil de har reg. din betaling.
 
Alternativ to er at lave en T/T til sælgers bank, og så vidt jeg kan huske så er det også muligt at sikre at pengene ikke overføres til sælger før afskibning er sikret.