Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til design/opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Efter at have kigget lidt rundt på amino, har jeg efterhånden set at der er mange der tilbyder hjælp til at designe og opsætte webshops for folk.

Jeg har endelig besluttet mig for at kaste mig ud i at få opstartet min egen webshop, men da jeg stort set ingen viden har om at designe og vedligeholde en webshop - søger jeg nu en person/virksomhed der kan hjælpe mig igang med at få lavet et flot og professionelt design, samt en person der kan sætte mig 100 % ind i alle webshoppens funktioner og elementer, således jeg selv ville kunne opdatere og drive siden.

Jeg er altså interesseret i at få nogle tilbud på alt hvad det indebærer at starte en webshop (webhotet, domæne, design, rådgivning osv.)

Så ja, nu har i chancen for at få en kunde på krogen :) - Skriv gerne hvad du/I ville forvente at skulle have i betalingen, samt hvorfor jeg netop skal vælge dig (skriv gerne nogle refenrencer på nogle hjemmesider du har været med til at designe)

Jeg ser frem til at høre fra jer :) og håber vi kan finde ud af noget.

God weekend!

Mvh. Thomas

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 11:16

Hej Thomas,

Jeg håber at du har tegnebogen klar, sådan en opgave koster nemt 10000kr at få lavet :o)

Hvis jeg var dig, ville jeg selv sætte mig ind i en webshops funktionaliet. Prøv evt en demoshop fra Dandomain.

Så kan du nøjes med designet til små 2-4000kr

Mvh

Casper Poulsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:23

Jeg vil helt klart fraråde dig dandomain, og læg ud med en open source magento shop.
men mon ikke der snart dukker en kæmpe bunke tilbud op til at vælge imellem :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:34

Hej Thomas,

Ønsker dig held og lykke med dine spændende projekter. Vi kan tilbyde en Magento webshop for 10.000 Kr, hvis det har interesse. Tag et kig på vores hjemmeside og vend gerne tilbage

Mvh

Dannie Peters

www.eshopz.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:44

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:55

Hej Thomas

En turnkey løsning for dig kunne være Shopify www.shopify.com, som er en professionel løsning og meget nemt at gå til.

Det kan jeg hjælpe dig med at få sat op efter dine ønsker - nu er det svært at blive konkret prismæssigt på baggrund af dit indlæg, men vi kan forsøge at nærme os med en efterfølgende dialog. Du kommer dog ret langt for 10.000 vil jeg sige, og det behøver heller ikke blive helt så dyrt, alt efter dit ambitionsniveau.

Jeg er selv fler-årig bruger af Shopify på www.fairtime.dk og kender systemet ud og ind - der er ret brede rammer for, hvad der kan lade sig gøre.

PM hvis interesse.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:24

Vi kan levere en køreklar webshop baseret på systemet Magento til 9.995,- 

Prisen er inkl. hosting og betalingsgateway første år, og du har fuld email/telefon support.

Se evt. mere på http://getashop.dk

Fra Kbh S.
Tilmeldt 1. Dec 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:35

Hej Thomas,

Jeg kan ikke give dig et tilbud, men vil blot anbefale dig en leverandør vi har anvendt og haft gode erfaringer med. Det er oftest mere relevant end blot at få et godt tilbud.

Når man starter op som e-handelskøbmand, så finder du hurtigt ud af, at det ikke er tilstrækkeligt at få leveret et fuldt færdigt shop system - det bliver aldrig helt færdigt.

Du ønsker at lave kampagner, ændre på designet, installere tracking, måske tilføje nye betalingsmåder, integrere med andre systemer mv. Den dynamiske e-handelskøbmand udvikler på sin onlineshop hele tiden, ellers vinder han ikke i konkurrence med andre. 

Derfor er min anbefaling både at kigge på den totale pris og så på prisen for at få hjælp med ovenstående ting efterfølgende.

Vi har anvendt www.justcoded.com, som har lavet www.oralbshop.dk, www.oralbshop.se og www.oralbshop.fi. Som magento shop kan jeg vise dig www.dinhundshop.se, som de også har hjulpet til med.

Deres priser er ca. 30 usd pr. time og de ligger i Ukraine, og arbejder fra kl. 10-19 mandag til fredag.  Jeg vil tro at prisen for en færdig webshop ligger på 1500-2000 USD.

Mh.

Michael

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:00

Hej Thomas.

Hvis vi forudsætter, at du har gjort dit hjemmearbejde ordentligt og analyseret dig frem til, at der er et marked for dine produkter og at du kan få et plus på bundlinien til sidst (måske endda efter lidt løn til dig selv), så er næste naturlige skridt selvfølgelig at sondere markedet for webshop-løsninger.

Når du beder om råd i dette forum, så vælter det ofte ind med anbefalinger - ofte velkvalificeret feedback, men af og til også en smule farvet af hvad de pågældende personer selv kan opnå økonomisk profit ved at anbefale dig.

Du har i et andet indlæg redegjort for, at du har meget begrænset kendskab til opsætning af webshops og at du i øvrigt ønsker at starte op stillet og roligt (jeg formoder at det er for at se om markedet for dine produkter er til stede, og om det i det hele taget er sjovt at være shopejer...)

Med afsæt i ovenstående, så vil jeg klart anbefale dig at kaste et alvorligt blik på standardshopløsninger fra enten Dandomain.dk eller ScanNet.dk.

Begge steder kan du få en køreklar webshop løsning for få tusinde kroner - og hvis du render ind i problemer, så kan du oftest hente hjælp i diverse vejledninger/FAQ'er på deres hjemmeside.

Du kan nedenfor se eksempler på webshops, der kører hos Dandomain eller Scannet.

e-scarf.dk

funkylittlemonkey.dk

overstock.dk

verdensgaver.dk

Hvis du i stedet beslutter dig for en "gratis" open source løsning, så risikerer du i højere grad at gøre dig afhængig af dyr ekstern hjælp.

DanDomains og ScanNets løsninger er nemme at gå til, og forholdet mellem pris og kvalitet er attraktivt.

Du kan helt sikkert finde shopejere hos DanDomain/ScanNet, som for længst er vokset ud af standardløsningernes naturlige rammer - og derfor længes efter noget andet og bedre/dyrere.

Men med et beskedent budget og et relativt lavt ambitionsniveau (i hvert fald indledningsvist), så overvej at åbne din første netbutik hos DanDomain eller ScanNet.

Mvh Troels.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)