Hej, Efter at have kigget lidt rundt på amino, har jeg efterhånden set at der er mange der tilbyder hjælp til at designe og opsætte webshops for folk. Jeg har endelig besluttet mig for at kaste mig ud i at få opstartet min egen webshop, men da jeg stort set ingen viden har om at designe og vedligeholde en webshop - søger jeg nu en person/virksomhed der kan hjælpe mig igang med at få lavet et flot og professionelt design, samt en person der kan sætte mig 100 % ind i alle webshoppens funktioner og elementer, således jeg selv ville kunne opdatere og drive siden. Jeg er altså interesseret i at få nogle tilbud på alt hvad det indebærer at starte en webshop (webhotet, domæne, design, rådgivning osv.) Så ja, nu har i chancen for at få en kunde på krogen :) - Skriv gerne hvad du/I ville forvente at skulle have i betalingen, samt hvorfor jeg netop skal vælge dig (skriv gerne nogle refenrencer på nogle hjemmesider du har været med til at designe) Jeg ser frem til at høre fra jer :) og håber vi kan finde ud af noget. God weekend! Mvh. Thomas |
Hej Thomas,
Jeg håber at du har tegnebogen klar, sådan en opgave koster nemt 10000kr at få lavet :o)
Hvis jeg var dig, ville jeg selv sætte mig ind i en webshops funktionaliet. Prøv evt en demoshop fra Dandomain.
Så kan du nøjes med designet til små 2-4000kr
Mvh
Casper Poulsen