Da vi lavede MobilTjek for et år siden, valgte vi i første omgang ikke at have en kontaktside, men har nu ændret indstilling og gjort det muligt for vores brugere og mulige annoncører at kontakte MobilTjek. Udover en bunke uønskede emails, så er der også sket det vi "frygtede", nemlig at vi er begyndt at få mange forhandler og produktspørgsmål i indbakken. Indtil videre har vi ugentligt besvaret alle emails fra brugerne, men kan godt se at det i længden kan give en ret stor arbejdsbyrde. Spørgsmålet går på om det er besværet værd, at afsætte tid til den form for pleje af vores brugere, eller om det er bedre at fjerne e-mail muligheden og istedet placere et telefonnummer, hvor der kan indtales besked. Oplæg til debat |
Hej Nicolaj
Jeg er selv igang med opdate på min nye prisguideside og der vil jeg tilbyde Online support i form af en chat.
Der vil så komme et skærmbilled der fortæller vi ikke har viden om de enkelte udbyderes kundeservice/produkter og de skal rette henvendelse direkte til den ønskede udbyder
Udover dette laver vi også en side med de mest alm. spørgsmål
Synes det er en god service, men igen hvor langt skal man gå med at sotere nogen mail fra
Mikkel