Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for kontakt eller ej?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi lavede MobilTjek for et år siden, valgte vi i første omgang ikke at have en kontaktside, men har nu ændret indstilling og gjort det muligt for vores brugere og mulige annoncører at kontakte MobilTjek.

Udover en bunke uønskede emails, så er der også sket det vi "frygtede", nemlig at vi er begyndt at få mange forhandler og produktspørgsmål i indbakken. Indtil videre har vi ugentligt besvaret alle emails fra brugerne, men kan godt se at det i længden kan give en ret stor arbejdsbyrde.

Spørgsmålet går på om det er besværet værd, at afsætte tid til den form for pleje af vores brugere, eller om det er bedre at fjerne e-mail muligheden og istedet placere et telefonnummer, hvor der kan indtales besked.

Oplæg til debat Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolaj

Jeg er selv igang med opdate på min nye prisguideside og der vil jeg tilbyde Online support i form af en chat.

Der vil så komme et skærmbilled der fortæller vi ikke har viden om de enkelte udbyderes kundeservice/produkter og de skal rette henvendelse direkte til den ønskede udbyder

Udover dette laver vi også en side med de mest alm. spørgsmål

Synes det er en god service, men igen hvor langt skal man gå med at sotere nogen mail fra

 

Mikkel

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

Spørgsmålet går på om det er besværet værd, at afsætte tid til den form for pleje af vores brugere, eller om det er bedre at fjerne e-mail muligheden og istedet placere et telefonnummer, hvor der kan indtales besked.

Nu er det vel, med al respekt, kun jer der ved om det er en givtig forretning for jer eller ej?

I min verden sender man, umiddelbart, et useriøst signal når kunderne kun har mulighed for at indtale en besked, som der måske er nogen der gider tage sig af.

Af nysgerrighed, hvad er grundlaget i øvrigt for at have den form for kontakt med kunden når man er en sammenligningstjeneste? Når nu i skriver at produkthenvendelser m.m. bedes rettes til producenter/forhandleren, hvad er der så tilbage af kontakt som er interessant for jer?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:
Da vi lavede MobilTjek for et år siden, valgte vi i første omgang ikke at have en kontaktside

Ville jeg personligt nok fortsætte med så længe konceptet er som det er. Den dag, hvis det skulle komme, hvor I ændrer til noget redaktionelt og/eller tests osv osv, så er det en nødvendighed.

For mig at se er jeres side perfekt til det som den er, og der er allerhøjst brug for kontakt til jer vedrørende annoncering eller jura.

Jeg ser ikke konceptet som noget der indbefatter brugerservice, og jeg ville ikke gøre det selv, da du/I så går fra mere eller mindre objektivt at formidle info med håb om salg via jer, til en subjektiv dialog som kan være opslidende i forhold til konceptet og sakde mere end det gavner og ikke mindst fjerner fokus.

Ønsker I dialog kan en mulighed være en blog i stedet eller debatfora, men jeg ville tænke over det mere end 1 gang før jeg gjorde det hvis jeg var jer.

Ret beset er I en servicevirksomhed med en ganske præcis service med et formål. Hvis brugerne ønsker mere, så lav en forslagsboks i stedet. Og husk at skrive noget om at I ikke kontakter folk tilbage men med glæde tager imod deres forslag.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Når nu i skriver at produkthenvendelser m.m. bedes rettes til producenter/forhandleren, hvad er der så tilbage af kontakt som er interessant for jer?

Kontaktsiden var tiltænkt b2b, men bliver hovedsageligt brugt b2c.

Der er rigtig mange som ikke læser/forstår eller ignorerer det vi har skrevet og indtil videre har alle fået et svar. Vi kan ikke måle om det skaber salg, da vi ikke kan spore om personen der har sendt et spørgsmål, ender med et køb.

Firmaet er registreret på min makkers adresse og der er sågar brugere som tager adressen på Krak og finder hans privatnummer og ringer med spørgsmål om mobiltelefoner. Det er heldigvis ikke min hovedpine Big Smile

Nogle brugere tror at vi er en webshop og spørger efter udgåede mobiler og om vi får dem på lager igen Smile

Det var et oplæg til debat og indtil videre bliver vi ved at besvare emails.

Der er også det positive ved det, at vi får en masse info om hvilke oplysninger vi skal være bedre til at formidle om det enkelte produkt, samt den positive respons et venligt tilbagesvar kan give. Min makker fortæller at der har været flere som takkede ham helt vildt for et svar i telefonen, som han googlede sig frem til under samtalen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

Martin:

Når nu i skriver at produkthenvendelser m.m. bedes rettes til producenter/forhandleren, hvad er der så tilbage af kontakt som er interessant for jer?

Kontaktsiden var tiltænkt b2b, men bliver hovedsageligt brugt b2c.

Der er rigtig mange som ikke læser/forstår eller ignorerer det vi har skrevet og indtil videre har alle fået et svar. Vi kan ikke måle om det skaber salg, da vi ikke kan spore om personen der har sendt et spørgsmål, ender med et køb.

Firmaet er registreret på min makkers adresse og der er sågar brugere som tager adressen på Krak og finder hans privatnummer og ringer med spørgsmål om mobiltelefoner. Det er heldigvis ikke min hovedpine Big Smile

Nogle brugere tror at vi er en webshop og spørger efter udgåede mobiler og om vi får dem på lager igen Smile

Det var et oplæg til debat og indtil videre bliver vi ved at besvare emails.

Der er også det positive ved det, at vi får en masse info om hvilke oplysninger vi skal være bedre til at formidle om det enkelte produkt, samt den positive respons et venligt tilbagesvar kan give. Min makker fortæller at der har været flere som takkede ham helt vildt for et svar i telefonen, som han googlede sig frem til under samtalen.

Det er naturligvis altid dejligt at få feedbacken så man ved hvilke områder man kan forbedre.

En ekstra foranstaltning i kunne tage var at præ-udfylde Mailsubject og Content, hvor i skriver hvilke typer henvendelser kan og ikke kan benyttes til, når folk klikker på jeres mail link (hvis det da var et maillink og ikke en formular?)

Det kunne måske afhjælpe mængden af henvendelser som ingen interesse har for jer?

 

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gøre opmærksom på at der ikke bliver svaret på spørgsmål om abbonomenter, det tekniske og så videre. Derefter vil jeg lave en liste med kontaktinfo på de teleselskaber I samarbejder med. Til sidst ville jeg lave en liste over sprørgsmål som vi gerne svarer på.

Eller hvad med en FAQ over mest stillede spørgsmål???

Så ville jeg oprette en mail som hedder samarbejdspartner@mobildfff.dk eller lignende for B2B

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for guldkorn begge 2 Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Kunne i ikke sende en auto Email ud når i bliver kontaktet hvori i gør opmærksom på at i kun besvare mails b2b og i vender tilbage hurtigst muligt hvis det er b2b.
Så behøver i ikke at bruge tid på at svare
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)