Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AQ skød flyet ned - eller hvad?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

For mange virker det åbenlyst at det var Gadafi der skød flyet ned, - og at han har brudt våbenhvilen.

Men er der nogen der kan skære åbenlysheden ud i pap for undertegnede?

Når nu manden hævder ikke at have skudt flyet ned - er det så utænkeligt at han taler sandt?

Det lyder som en smal sag for vores fælles hær at opnå "success" med denne krig, og det kan jeg godt onde dem. Jeg undrer mig blot - og har ikke fantasi til at Gadafi skulle skide en sådan trussel.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig til at blive klogere.

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hvordan er dit indlæg relevant på et iværksætters-site?

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 17:07

Relevant på iværksætter-site ? Hvorfor tror du manden har postet det i "Café og hygge".
Som om det er relevant eller ej er da underordnet ?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 17:08

Danny Poulsen:

Cafe og hygge : 'Her er ordet frit. Her snakker vi om alt andet end iværksætteri'

:-)

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:12

Kaffe & Co:

Danny Poulsen:

Cafe og hygge : 'Her er ordet frit. Her snakker vi om alt andet end iværksætteri'

:-)

Aah, ok. Beklager. Ny på Amino.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 18:34

Sandheden er krigens første offer. Jeg tror ikke, at der nogensinde har været en "våbenhvile".

For Gaddafi har oprøret hele tiden været en kamp mod tiden. Han skulle slå oprøret ned inden vesten blandede sig. Efter FN gav mandat fik han virkelig travlt. Hvis han ved at erklære en "våbenhvile" kunne få Vesten til at udskyde sin beslutning om at angribe ham med bare et par timer vil det være til hans fordel. Hans eneste militære alternativ nu må være at rykke så tæt på oprørerne, at flyene vil udsætte civile for fare ved at bombe hans styrker.

Og om det er en "smal sag" at opnå succes i kampagnen kommer vel an på hvilket mål der stilles op. Spørgsmålet er hvor meget det løser at bombe Gaddafis militær fra luften. Jeg kan ikke komme i tanke om et eneste eksempel hvor demokrati er blevet indført med laserguidede misiler. Om det kan hindre overgreb mod hans befolkning vil tiden vise.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er pt mange forskellige interesseret i Libyen, så man skal nok tage alle nyheder med forbehold...

• Oprører har interesse i et få hjælp udefra, hvorfor en nedskydning af egne fly eller civile kan være en "usynlig" måde at opnå det på
  • Gadaffi har interesse i at beholde magten
  • CIA og andre efterretningstjenester har interesse i at udnytte situationen til egen fordel, uanset midler og pris...
  • AQ eller andre lokale organisationer kan få magt og indflydelse i Libyen, hvis de spiller deres kort rigtig nu
  • Der er mange, som har interesse i olien...

Så hvem der gør hvad, er nok svært at svare på, da krigen er beskidt, og nogle spiller med en ukendt agenda...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)