Jeg har en kunder, der skal have trykt nogle små klistermærker, men kan ikke finde et trykkeri der laver dem tilpas små (15x30mm) - er der nogen herinde der kan hjælpe med det?
Vi laver bunker af klistermærker i MediaMouse. Både i store og små antal og formater. Vi har en hel del forskellige muligheder inden for effekt, farver og overflader. Bl.a. er vi blandt de få som også kan køre mærker med metalfarver, ligesom vi også har erfaring med hvad der fungerer i forskellige sanmenhænge - Du kan f.eks. se eksempler på noget af de vi kan hver mandag på Kanal5 hvor vi har produceret alt grafisk materiale til underholdningsshowet Total Blackout.
Hvis du er interesseret, så sender jeg dig gerne nogle eksempler på forskellige mærker, ligesom jeg også gerne regner nogle priser ud til. I så fald så skal du blot sende mig en email med dine kontaktinformationer til Jesper snabelA mediamouse.dk
Nu bliver jeg sgu helt nervøs, for jeg syntes ikke at jeg har set nogen email fra dig. Det kan så være en af mine kolleger har taget hånd om den, men omvendt, så burde jeg så kunne se at der har været sendt noget til dig - og det kan jeg ikke .
Så hvis du ikke allerede har fået et svar, så må du godt emaile direkte til mig (jesper snabelA mediamouse.dk), hvis det bliver aktuelt. Så skal du nok få et svar.
---
Lasse - Tak . Ja, det er en reference folk kan forholde sig til, ligesom når vi fortæller at de forskellige mærker det sidder med "Spænd Selen", "Redningsvest under sæde" m.m. i alle danske fly fra Cimber/Sterling og Jet Time kan man også finde fingeraftryk fra os på.
Det er en ting vi går og griner lidt af oppe i MediaMouse, fordi det er typisk de mindre opgaver som kan give en reference som folk kan genkende. De store projekter som opbygning af messestande, udsmykning på ruder i storcentre og foliering af biler til bilforhandlere, er der ikke så mange som direkte kan sige "Dét har jeg set" til.