Hej Aminoer |
det findes der en hel del guider til hvis du taget et lille kig her:
http://www.google.dk/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=remove+background+photoshop+tutorial
Hej Aminoer |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
det findes der en hel del guider til hvis du taget et lille kig her: http://www.google.dk/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=remove+background+photoshop+tutorial
|
Ja jeg prøvede selv at Google og kiggede på et par, men de virker lidt tekniske allesammen. |
hehe nej man kan ikke bare trykke på en knap. programmet skal jo vide hvad det er du gerne vil have, men det har faktisk nogle ret avancerede funktioner der hjælper dig med det så du ikke skal markere 100% præcist en af mine venner var haj til det og det ser let ud når han gør det, men jeg piller ikke selv ved det, jeg holder mig til simplere (og billigere) programmer. men i grove træk skal du markere det der skal klippes fra/beholdes og det kan den så hjælpe med og når det er sket kan man slette det der skal væk eller kopiere det man vil beholde over i et nyt billede. kig dem igennem og find en god step by step guide, evt. en video der viser dig hvilke funktioner du skal klikke på osv. |
Der ligger ret gode videoer på youtube, der viser rigtig godt hvordan man gør :) |
www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.
Der er faktisk en knap som fikser langt de fleste billeder, utrolig nok hvad dem fra adobe og hvor de ellers kan finde på at købe deres teknologi henne kan. Marker med selection tool sådan ca hvor kanten er > Refine edge > tick smart radius > decontaminate colors lej lidt med indstillingerne så skal det nok gå :) |
Som regel kan de fleste tools klare det når det er mørk farve mod lys ... men er det mere kompliceret vil jeg anbefale extract (findes ikke i PS4) dette geniale tool giver dig mulighed for at genskabe ting px for px ..... skal man frit lægge hår eks er dette tool lang det bedste .... /allan |
Såfremt du ikke har fået fjernet baggrunden endnu - eller har opgivet. |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Hej Dennis!
|