Jeg kunne alligevel ikke lade være med at tænke. Når de alle søger flugt under et bord, så burde man måske lave borde som var lavet af eks. hærdet stål. Derved er man langt mere sikker hvis taget skulle styrte sammen.
Et problem ville så dernæst blive designet, men det kunne nok tilpasses..
Jeg kunne alligevel ikke lade være med at tænke. Når de alle søger flugt under et bord, så burde man måske lave borde som var lavet af eks. hærdet stål. Derved er man langt mere sikker hvis taget skulle styrte sammen.
Et problem ville så dernæst blive designet, men det kunne nok tilpasses..
Just a thought:)
Peace out
- Peter
Det lyder som en god idé, men bliver det ikke også meget tungt at flytte rundt på ( og måske også lidt dyrt - stål koster vel alligevel en del penge ).
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Danmark Norden ligger jo i ikke i den værste jord skælve zone heldigvis ,så har du kontakter rundt omkring i verden japan mv , for det kræver jo du kan sælge varen
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Aluminium er måske et alternativt - Endvidere tror jeg på at folk gerne vil betale prisen, for at kunne.... ja, bogstavlig talt redde livet
Du fik mig bare til at tænke på en stor klodset bunke stål ( lidt ala et pengeskab ) - men jo, der kunne vel nemt findes et mere andet materiale der både er forholdvist let, og billigt. Men, tror du ikke at det er opfundet, og er der ikke noget med at de i japan nærmest sidder på gulvet og spiser? ( bare noget jeg har set i film, ved ikke om det er noget de normalt gør ).
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
fed ide, findes ganske lette metaller der kan holde til et tag eller som du kan absorbere hvis det skulle falde på dig. Det er en international ide, men god ide.
Jeg tænkte lige på det samme! det bord skal jo indeholde alt hvad man kan få brug for hvis man skal sidde under det bord et par dage. Der skal være lidt langtidsholdbart mælk, kage, energibar, et lille primus:-) og noget suppe, og hvad med et spil kort til en kabale.
Der skulle selvfølgelig også være en radio og en tlf. et tæppe til de kolde aftener, ja det bliver sku ik noget helt lille bord....
Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk
Hvis man udformede bord og stole i samme ramme med en plade under bordet ville man samtidig være beskyttet fra siderne samt bunden, og dermed have et sikkerheds rum inde i huset/lejligheden.
Problemet er bare at gens lejligheder derovre er meget små, og derfor skal størrelsen tilpasses .
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?