Da vores tidligere leverandør har svært ved at lave dobbeltsiden klistermærker, som vi kan sætte på indersiden af vinduer, så man kan læse hvad der står på begge sider af ruden.
Søger jeg nu en der er frisk på at give et tilbud på levering af mærkaterne, tak.
Ja, det er også lidt tricky. De består af flere lag folie der skal ligges præcis oven på hinanden. Vi har lavet en del af dem, specielt til alarm-firmaer og video-overvågning.
Hvis du sender mig en mail med størrelse, antal og filen der skal printes, så vil jeg gerne sende dig et tilbud.
Vi kan også lave mærkerne i MediaMouse enten som silketryk - eller som nogen af de få; som digitaltryk med vandfast farve i 3 lag: spejlvendt motiv, dobbelt hvid samt retvendt motiv på gennemsigtig folie med klar klæber - derved kan der laves et dobbeltsidet mærke.
Du er velkommen til at kontakte mig (du kan f.eks. sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk) hvis du godt vil høre noget mere omkring mulighederne. Jeg regner også gerne nogle priser til dig hvis du har noget specifikt du ønsker et prisniveau på