Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 21
Fra  Private Alarmer Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har lavet en netbutik med salg af alarmer til private www.privatealarmer.dk

Jeg har brugfor hjælp til at lave markedsføring og salgskampagner, opsætning af adwords i google. Jeg har fået god råd og vejledning her på amino, men der mangler noget endnu. Jeg er ikke selv tilfreds med designet specielt topbanneret, jeg mangler selv erfaring med at lave sådan noget. Hvem kan evt. hjælpe mig videre?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:43
Hej Søren,

Jeg vil mene at jeg lynhurtigt kan hjælpe dig med dine grafiske ting, altså topbanneret som du blandt andet nævner. Send gerne en mail til mig på jespe@qtag.dk med dine idéer og nogle billeder jeg kan bruge i toppen, så kan vi finde ud af noget.

Ser frem til at høre fra dig.

// Jesper Skov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26
Hej,

Jeg kan hjaelpe med grafikken og evt. ogsaa med adwords (og Google Analyticssom jeg syntes du boer anvende).

Kontakt mig via PM eller via <a href="http://nerdlab.se">nerdlab.se</a>

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 20:33
Hej Søren

Tillykke med butikken. Jeg kan godt hjælpe dig med AdWords, men jeg er lidt bekymret for, om du bare vil have lavet AdWords annoncer, uden at sætte midler af til at forbedre teksterne på hjemmesiden.

Det bedste resultat af din annoncering får du ved at have en samlet strategi for AdWords-søgeord, webshop-tekster og webshop-produkter, så kunden får de rette informationer på den rigtige måde på det rigtige tidspunkt.

med venlig hilsen

Kristian Melchior Echwald
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 01:09

Kristian Melchior Echwald:
Hej Søren

Tillykke med butikken. Jeg kan godt hjælpe dig med AdWords, men jeg er lidt bekymret for, om du bare vil have lavet AdWords annoncer, uden at sætte midler af til at forbedre teksterne på hjemmesiden.

Det bedste resultat af din annoncering får du ved at have en samlet strategi for AdWords-søgeord, webshop-tekster og webshop-produkter, så kunden får de rette informationer på den rigtige måde på det rigtige tidspunkt.

med venlig hilsen

Kristian Melchior Echwald

Vi er nok mange, der har brug for en god vejledning til, hvordan man optimerer sine reklamer på google, facebook og diverse topbanner.

Måske I ligger inde med en opskrift på, hvordan dette kan optimeres?

Kristian du nævner disse 3 ting: AdWords-søgeord, webshop-tekster og webshop-produkter. Kender lidt til AdWords, men hvad handler webshop-tekster og webshop-produkter om? Eventuelt et link til forklarende hjemmeside?

Mathias Fisker

iStudy

Dbh. Mathias Fisker

www.spin27.dk , www.studie-kalender.dk

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 12:35

Hej Mathias

Det er bare så vigtigt, at der er en sammenhæng mellem de AdWords, annoncer, man laver, og de sider, annoncerne henviser til. Det værste, man kan gøre er, at have et unikt produkt som man annoncerer på AdWords, og så bare linke til hjemmesidens main page, hvor der ikke står noget om det annoncerede produkt.

Hvis man f.eks. har 120 relevante søgeord til en bestemt serviceydelse, er det en god idé at opdele dem i beslægtede grupper, og så lave en side til hver gruppe, selv om ydelsen er mere eller mindre den samme.

Hvis man har en webshop kan produkterne f.eks. have flere navne, og det må man tage hensyn til, så kunden ikke forvirres af, at der står ét navn på annoncen, og et andet navn i webshoppen.

Tommelfingerreglen er, her som alle andre steder, at man skal sætte sig så meget ind i sine kunders situation, som man overhovedet kan, og indrette sin annoncering på den indsigt, man dermed får.

Kh

Kristian

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 23:32

Ja det giver selvfølgelig rigtig god mening at det er sådan det hænger sammen. Er helt nu på dette område så er nødt til at få det skåret ud i pap desværre.

Men for at optimere sin synlighed er det nødvendigt med Adwords, og dette kombineret med reklamer på facebook, hvor man ligesom på google, rammer sin målgruppe meget præcist.

Hvad vil den bedste kombination af reklametyper være, hvis du skulle reklamere for et websted for studerende eksempelvis?

Dbh. Mathias Fisker

www.spin27.dk , www.studie-kalender.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:03

Det er generelt vigtigt at lægge en overordnet plan for hele sin kommunikationsstrategi. Det værste du kan gøre er nok at hyre en eller anden til at lave dine adwords, en anden til at designe din hjemmeside, en tredie til at skrive pressemedelelser og en fjerde til at lave tekster til din hjemmeside uden nogen overordnet strategi.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:44

Hej Søren

Vil klart anbefale dig at lave din fri fragt om til pr. kr i stedet for på kg. prisen. Dine kunder vil ganske enkelt ikke kunne gennemskue hvor meget der skal til før der er handlet for 5 kg.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)