Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske Netbetaling og Nordea Solo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har erfaringer med at tilbyde kunder at betale med Danske Netbetaling og Nordea Solo?

Vi overvejer selv at tilbyde dette, men vil gerne hører om andre der har succes med det først!
 
Mvh,
Rasmus
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil svare fra den anden anden side af bordet - som kunde bruger jeg relativt tit Nordeas netbetaling. Fx hvis jeg ikke lige gider gå ud i køkkenet og hente mit dankort :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener da at Danske Bank har eller vil lukke deres handelsplads.

Har selv erfaringer med Nordea Solotorv og det er egentlig ikke mange flere ordre dette kaster af sig (underholdningsprodukter). Jeg kan ikke huske hvad det koster at holde sådan en løsning i luften men tror faktisk ikke det er en god forretning.
 
Man skal også bemærke at forbrugerne ikke har samme handelssikkerhed for at anvende netbetaling. Der er langt bedre sikkerhedsregler ved brug af kreditkort.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger Nordea Netbank som en af vores betalingsmetoder og indtægt derfra ligger under 1%, så det er ikke nogen stor success.

Vi overvejer faktisk at lukke for denne betalingsmetode pga. de lave tal og høje omkostninger forbundet med denne.

(nu skal det lige siges at målgruppen er teenagers og at vores SMS betalings andel er meget stor, så alterantive betalingsmuligheder vil ligge meget lavere end en "voksen" målgruppe ville generere)
Tilmeldt 14. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres kommentarer. Det gav mig desværre ikke nogen ide om det kan betale sig eller ej, så jeg tror vi vil se tiden an.

Mvh,
Rasmus
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi havde stor succes med Danske Netbetaling da vi solgte til private (www.designgaver.dk) men det skyldes efter min vurdering udelukkende at vi brugte Danske Netshop som en gratis markedsføringskanal ved altid at have gode tilbud der. Danske Netshop er desværre lukket nu! Vi valgte Nordeas løsning fra efter ca. 2 år fordi vi ikke fik noget ud af det!
 
 
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)