Hej Alle Aminoer Nu har jeg søgt nettet tyndt på at få svar på om hvilke type footer links der er lovlige. Det jeg har fundet ud af, som virker mest logisk er dette. Footer links skal indgå i en sammenhængende tekst med indhold der er relevant for brugeren af sitet/den pågældende side. Footer links som er keywords i den sammenhængende tekst må ikke gå igen på flere sider. Der skal være unikke tekster hvis man skal bruge de samme keyword igen og indholdet skal være relvant for den pågældende side. Links og tekst skal være synligt og let læseligt af hjemmesidens brugere. Altså læseligt af mennesker. Jeg vil gerne have noget respons på dette, hvis der er nogle erfarringer. Jeg syntes ikke rigtig google forklarer det under deres webmaster guide lines. |
Christian Dilling-Hansen:Footer links skal indgå i en sammenhængende tekst med indhold der er relevant for brugeren af sitet/den pågældende side. Footer links som er keywords i den sammenhængende tekst må ikke gå igen på flere sider. Der skal være unikke tekster hvis man skal bruge de samme keyword igen og indholdet skal være relvant for den pågældende side. Links og tekst skal være synligt og let læseligt af hjemmesidens brugere. Altså læseligt af mennesker.
Ja skal man have footer links, så lyder det du skriver meget rigtigt.