Jeg begyndte som 21 årig i 1988! Så jeg har jo snart sølvbryllup med både min skønne kone og firma fra det år;) Det var lavkonjunktur dengang i fattigfirserne og alle frarådede mig at starte op. Men tidspunktet var perfekt. Jeg tror det er meget sundt at skulle kæmpe for at få nogle kunder.
Glæden ved at pudse vinduer til fantastiske 200 kr. i timen var jo mindst dobbelt op hvad jeg kunne få andre steder som lønslave;)
Den kamp og glæde når noget lykkes lærer vi virkelig af - noget jeg tror kommer os til gavn idag. Jeg er godt nok ikke gået konkurs på noget tidspunkt (det skulle være rigtigt lærerigt), men har da oplevet perioder hvor firmaet ikke rigtigt rykkede sig i den retning jeg ville.
I disse dage med lav vækst eller ingen overhovedet, mener jeg er det mest perfekte tidspunkt at starte op på. At være med og klar når væksten rammer ens fag, giver en ganske særlig energi at køre videre på. Der er jeg overbevist om at dem der satser på noget grønt og bæredygtigt næsten ikke kan fejle!
Det jeg mener er bare at kalde sig iværksætter fordi man har en en Wordpress-blog er måske at få meget lidt, til at lyde af meget
I sidste ende skader det jo blot ordet "iværksætter", da dem som virkelig iværksætter noget, ikke ønsker at gøre brug af ordet. Jeg forudser at ordet i fremtiden vil få betydning af "16 årig dreng med en hjemmeside med hans ynglings madopskrifter"...
Er man i dag iværksætter hvis man har en hjemmeside? Åbenbart!
Nej, det vil jeg ikke sige.
Jeg vil mere sige at man er iværksætter, hvis man vil noget. Hvis du kæmper for noget, så vil jeg kalde dig iværksætter. Jeg synes det er fedt at se folk der kæmper for noget, og så skal de fandme også have lov til at kalde sig iværksætter.
Eller hvis du har et projekt. Om det er at skabe en flot hjemmeside eller om det nye Facebook - uanset hvad, thumbs up!
Jeg vil mere sige at man er iværksætter, hvis man vil noget. Hvis du kæmper for noget, så vil jeg kalde dig iværksætter. Jeg synes det er fedt at se folk der kæmper for noget, og så skal de fandme også have lov til at kalde sig iværksætter.
Man er iværksætter, hvis formålet er at tjene penge.
someone who organizes a business venture and assumes the risk for it Individual or group of individuals who take on the risk of starting a venture.
An entrepreneur is an individual who accepts financial risks and
undertakes new financial ventures. The word derives from the French
"entre" (to enter) and "prendre" (to take), and in a general sense
applies to any person starting a new project or trying a new
opportunity.
SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!