Kære Amino folk Hos byKier børnesko, har vi lanceret et helt nyt koncept, som vi meget gerne vil have feedback fra dig omkring! Vi producerer vores eget børnesko mærke "byKier" og sælger skoene i vores webshop www.bykier.dk. Mange af vores kunder der har givet udtryk for, at de gerne vil røre og prøve skoene inden de køber dem. Derfor har vi udviklet et koncept, hvor en kunde kan låne hele vores kollektion, kvit of frit. Hun/han skal bare vise kollektionen for min. 8 venner og bekendte. Som tak for hjælpen med fremvisningen giver vi et par gratis børnesko. Hvad synes du om dette koncept? Bare kom med din ærlige mening.... er det hot eller not, er der fald grupper i dette koncept mv. Vi ser frem til at høre fra jer! Hilsen Anja fra byKier
|
Jeg vil personligt ikke bryde mig om, at skulle sælge til mine venner for selv at få gratis sko!
Hvis det specielt er børnesko i sælger, kunne i jo tilbyde det samme koncept med lån af sko bare uden at man skulle vise skoene frem for bekendte. Jeg kender det koncept fra b.la. briller.
I kan være sikrer på, at dem der køber børnesko mødes med andre småbørnsfamilier, og snakker om hot/not. Der vil jeres hjemmeside og "lån hjem service" dukke op.
Så lad servicen og skoene sælge sig selv. Man ville dermed sparer kunden en del pinligheder.