Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords inaktive søgeord ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg sidder og prøver at lave lidt optimering på mine adwords kampagner og disses søgeord. Pyha..... Nu er jeg så lidt i tvivl... når man har søgeord i sin kampagne som på ingen måde performer - ingen visninger og altså ingen klik, er det så bedst helt at slette dem, eller er det fuldstændig ligegyldigt om de står der eller ej? Og søgeord hvor google skriver "Lav søgevolume" skal man slette eller lade dem stå?

Og hvis jeg har 3 kampagner på eet brand skal man så slette/ændre dem som der er mindst trafik på?

Syntes jeg bruger alt for mange penge på adw. - jeg har fin trafik, men for få konverteringer - så nu skal der omrokeres/ryddes op.

Håber I kan give mig lidt input :)

KH Charlotte

Image Kids

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:52

Hej Image Kids.

Jeg vil gerne tilbyde dig en gratis og helt uforpligtende gennemgang af dine AdWords.

Ring eller mail mig, hvis det er interessant.

Med venlig hilsen

Johannes

www.jatilroi.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:44

Image Kids:

Nu er jeg så lidt i tvivl... når man har søgeord i sin kampagne som på ingen måde performer - ingen visninger og altså ingen klik, er det så bedst helt at slette dem, eller er det fuldstændig ligegyldigt om de står der eller ej? 

Dem kan du lade stå. De påvirker ikke dine kampagner.

Hvem ved måske lige pludselig en dag, på grund af Tv eller lign. er der mange søgninger på ordene, så lad dem blot stå.

Image Kids:

Og hvis jeg har 3 kampagner på eet brand skal man så slette/ændre dem som der er mindst trafik på?

Det forstår jeg ikke?

Optimér dine søgeord således:

Vælg en periode på omkring 2-3 mdr.

Find alle søgeord hvor CPR er under 1% og slet dem.

Lav forskellige annoncer på de samme søgeord, og lad google køre performance-optimering på de forskellige annoncer(Dvs. de viser den annonce som giver flest klik, sammenlignet med den anden/de øvrige annoncer (på samme søgeord)

Image Kids:

Syntes jeg bruger alt for mange penge på adw. - jeg har fin trafik, men for få konverteringer - så nu skal der omrokeres/ryddes op.

Det skyldes nok at du annoncerer alt for bredt på diverse søgeord.

Målret dine annoncer, så de kun vises på relevante søgeord, så får du meget bedre konvertering, og kan måske endda tjene penge på dine Adwordsreklamer.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:10

J. Deleuran:

Find alle søgeord hvor CPR er under 1% og slet dem. 

Hvis du mener CTR, så vil jeg gerne spørge hvorfor?

Hvis kvalitetsscoren er 7/10 eller derover, så kan den lave CTR sagtens skyldes et lavt bud og deraf en placering nederst.

Kig istedet på kvalitetsscoren og slet alle søgeord ringere end 6-7/10, da de påvirker hele din AdWordskonto negativt.

Det er helt korrekt at annoncer der vises sjældent på grund af lave søgevolumen, ikke påvirker din konto negativt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:03

Nicolaj Thomasen:

Hvis du mener CTR, så vil jeg gerne spørge hvorfor?

CTR naturligvis Smile

fordi de ikke trækker nok klik!

men det kan naturligvis skyldes mange ting, dårlige annoncetekster, dårlig kvalitetscore og sikkert flere ting.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:36

Kiggede lige på imgae kids og mit virus program spærre min afgang til din side, så der er nok noget virus :-(

Bare lige info

Mikkel

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:59

Mikkel :

Kiggede lige på imgae kids og mit virus program spærre min afgang til din side, så der er nok noget virus :-(

Bare lige info

Mikkel

jeg fandt intet -

Google har heller ikke opfanget skadeligt indhold, så ville de have sat en advarsel i søgeresultaterne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)