Godmorgen alle aminoer :) Jeg er kommet dertil, hvor jeg synes mit fritidsfirma ikke længere er nok. Jeg er uddannet multimediedesigner, men efter at have arbejdet freelance i nogle år, samt at jeg driver mit fritidsfirma, har jeg fået det indtryk at markedet for hjemmesider, logodesign, tryksager m.m. bare ikke er så stort. Konkurrencen er benhård, og kunderne vil kun betale en slik for flere timers arbejde. Jeg kunne godt tænke mig at have en forretning lignende danaweb, men det er måske lidt svært at starte helt fra bunden. Hvor meget kræver det egentlig rent økonomisk og hvordan kommer man derhen og er der overhovedet penge i det? Jeg ved det kræver Aps, server (hvad koster sådan en?), computere osv. osv. Jeg er ved at tage en beslutning for om det kan betale sig overhovedet at være i denne branche, men jeg har ikke nogle idéer til hvad jeg ellers ville være god til, men jeg kan vel lære.. Er der nogle der ved hvad for en type forretning man tjener mest på og ikke er forbundet med de største risici? Hvor man højst sandsynligt ikke kommer til at køre med underskud i lang tid.
|
Forresten vil jeg helst gerne have et firma hvor væksten ikke er afgørende af beliggenheden, for jeg bor pt. på vestsjælland og har ikke mulighed for at flytte..