Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der penge i?? Er der stadig penge i webbranchen...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen alle aminoer :)

Jeg er kommet dertil, hvor jeg synes mit fritidsfirma ikke længere er nok.
Jeg vil gerne igang med noget hvor jeg kan tjene min egen løn ind og kan være min egen chef på fuldtid.

Jeg er uddannet multimediedesigner, men efter at have arbejdet freelance i nogle år, samt at jeg driver mit fritidsfirma, har jeg fået det indtryk at markedet for hjemmesider, logodesign, tryksager m.m. bare ikke er så stort. Konkurrencen er benhård, og kunderne vil kun betale en slik for flere timers arbejde.

Jeg kunne godt tænke mig at have en forretning lignende danaweb, men det er måske lidt svært at starte helt fra bunden. Hvor meget kræver det egentlig rent økonomisk og hvordan kommer man derhen og er der overhovedet penge i det?

Jeg ved det kræver Aps, server (hvad koster sådan en?), computere osv. osv.
Hvordan kan det gøres så billigt som muligt?

Jeg er ved at tage en beslutning for om det kan betale sig overhovedet at være i denne branche, men jeg har ikke nogle idéer til hvad jeg ellers ville være god til, men jeg kan vel lære..

Er der nogle der ved hvad for en type forretning man tjener mest på og ikke er forbundet med de største risici? Hvor man højst sandsynligt ikke kommer til at køre med underskud i lang tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:51

Forresten vil jeg helst gerne have et firma hvor væksten ikke er afgørende af beliggenheden, for jeg bor pt. på vestsjælland og har ikke mulighed for at flytte..

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person