Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der penge i?? Er der stadig penge i webbranchen...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen alle aminoer :)

Jeg er kommet dertil, hvor jeg synes mit fritidsfirma ikke længere er nok.
Jeg vil gerne igang med noget hvor jeg kan tjene min egen løn ind og kan være min egen chef på fuldtid.

Jeg er uddannet multimediedesigner, men efter at have arbejdet freelance i nogle år, samt at jeg driver mit fritidsfirma, har jeg fået det indtryk at markedet for hjemmesider, logodesign, tryksager m.m. bare ikke er så stort. Konkurrencen er benhård, og kunderne vil kun betale en slik for flere timers arbejde.

Jeg kunne godt tænke mig at have en forretning lignende danaweb, men det er måske lidt svært at starte helt fra bunden. Hvor meget kræver det egentlig rent økonomisk og hvordan kommer man derhen og er der overhovedet penge i det?

Jeg ved det kræver Aps, server (hvad koster sådan en?), computere osv. osv.
Hvordan kan det gøres så billigt som muligt?

Jeg er ved at tage en beslutning for om det kan betale sig overhovedet at være i denne branche, men jeg har ikke nogle idéer til hvad jeg ellers ville være god til, men jeg kan vel lære..

Er der nogle der ved hvad for en type forretning man tjener mest på og ikke er forbundet med de største risici? Hvor man højst sandsynligt ikke kommer til at køre med underskud i lang tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:51

Forresten vil jeg helst gerne have et firma hvor væksten ikke er afgørende af beliggenheden, for jeg bor pt. på vestsjælland og har ikke mulighed for at flytte..

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mht til Webbranchen er det svært herhjemmme synes jeg, man skal tænke større det prøver vi ihvertfald på min samarbejdspartner og jeg. Men jeg skal ikke sige der ikke er en niche der ikke er taget, hvor du kan finde fodfæste.

Men ellers skriv en PM til mig jeg bor også på Vestsjælland, Jeg kan godt slippe en ide' til dig som jeg tror på.

Hilsen HL

www.opti-web.dk/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Masser af penge er der i næsten ald ting bare du er en af de bedste , så lav hvad du er bedste til og meste motiveret i at lave og man aldrig bliver træt af at lave og ønsker at blive bedre i for alle brancher udvikler sig .

jeg synes du skal gå i gang med dit projekt i webbranchen vis er du er motiveret til dette , husk iværksættere i starten er næsten altid hårdere end fast arbejde men kan give den højeste løn vis lykkes at slå helt igennem, med ialt er det dejligt at leve sin iværksættere drøm ud i livet , for mange mennesker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 22:11

Hvis du ikke går helhjertet ind i projektet vil det sjældent blive til noget, og det er ligegyldigt branchen.

Som Mikael siger så vil der altid være penge i et marked hvis du er den bedste på dit felt.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 00:02

Det er rigtigt at det er en branche, hvor gud og hver mand slår sig ned som webdesigner, og derfor er der kamp om kunderne. Dog ser jeg mere og mere en tendens i at kunderne ikke kun tænker på at få en tilfældig hjemmeside, men også er opmærksom på at den skal leve op til visse krav, og derfor at parate til at betale for det.

Selvom at man kan sit kram, skal der stadig kæmpes, og de første par år er rigtig svære. Man finder ud af at HTML og Photoshop, ikke er de eneste evner man skal have som selvstændig. Der er også noget der hedder bogføring, moms, salg, networking, god service og 1000 andre ting. Det kan godt være at det ikke fylder så meget i starten, men tro mig, det kommer Wink 

Så bottom line er spørgsmålet om man har lyst til at stå på egne ben, med alt hvad det indebære, eller om man "blot" vil modtage lønsedlen. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:42

RJM:

Er der nogle der ved hvad for en type forretning man tjener mest på og ikke er forbundet med de største risici? Hvor man højst sandsynligt ikke kommer til at køre med underskud i lang tid.

Hej RJM

Havde ellers sendt dig en pm, men du er vist ikke på så tit. Der vil nok være flere forskellige meninger omkring hvilken type forretning hvor der tjenes mest. Og nogle vil vælge at sige man skal vælge noget man kan lide på forhånd. I min verden er det lidt noget pjat, jeg er ikke ryger men var der kommet en og tilbudt mig en del af House of Prince havde jeg sagt ja tak.

Jeg syntes jeg har den fedeste forretning, og risici er helt sikkert helt i bund. Hvis du er interesseret i at høre nærmere så send mig en pm og ellers har vi et arrangement i aften kl. 18.30 som er åbent for alle (i København). Ren information, hvor vi har en norsk pige der fortæller om en mulighed for at få passiv indkomst via e-handel.

Men hvad kan motivere dig? Er det "whats in it for me"...Er det noget du på forhånd syntes skal virke sjovt? Skal det være noget der er smart? Noget hvor der er fremtidspotentiale i? Skal det ramme babyboomers generationen som jo er dem der generelt har pengene... Der er meget der spiller ind...

Mvh.

Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:

Jeg syntes jeg har den fedeste forretning, og risici er helt sikkert helt i bund. Hvis du er interesseret i at høre nærmere så send mig en pm og ellers har vi et arrangement i aften kl. 18.30 som er åbent for alle (i København). Ren information, hvor vi har en norsk pige der fortæller om en mulighed for at få passiv indkomst via e-handel.

Det lyder lidt som et MLM-hvervemøde. Hvem er denne norske pige og hvordan er hun kommet til sin passive indkomst? Du skriver godt nok det er ren information, men kan du ikke udbrede arrangementets informationer til alle på forummet? Jeg er sikker på, at der er mange affiliate hajer, der rigtig gerne vil med til sådan et arrangement.

Seriøst - alarmklokkerne ringer hver gang jeg læser, at folk vil tjene penge uden risiko. Der er altid en risiko for, at projektet ikke vil lykkedes, og derfor synes jeg det er utopi at love folk en forretning, som er helt uden risiko.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:22

BZR:

Det lyder lidt som et MLM-hvervemøde. Hvem er denne norske pige og hvordan er hun kommet til sin passive indkomst? Du skriver godt nok det er ren information, men kan du ikke udbrede arrangementets informationer til alle på forummet? Jeg er sikker på, at der er mange affiliate hajer, der rigtig gerne vil med til sådan et arrangement.

Seriøst - alarmklokkerne ringer hver gang jeg læser, at folk vil tjene penge uden risiko. Der er altid en risiko for, at projektet ikke vil lykkedes, og derfor synes jeg det er utopi at love folk en forretning, som er helt uden risiko.

Jeg skriver som sagt at risici er helt i bund, men du vælger at fomulere det som "helt uden risiko". Jeg har ikke den norske piges historie Smile Og jeg har det helt fint med at folk er skeptiske hvis de møder op til mødet.

Arrangementets informationer, jamen den er ikke længere det handler om en præsentation af en forretning indenfor e-handel hvor der er mulighed for at oparbejde sig en passiv indkomst. Det er en professionel forretning som vi gerne vil præsentere professionelt og ikke kun i brudstykker herinde.

Mvh. Martin 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)