Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ide som jeg savner irl

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er som virksomhed meget træt af mails fra f.eks hotmail, live, jubi, ofir etc. Jeg savner en sikker metode til at identificere personen der afsender en mail. Chikane fra tidligere medarbejdere, forsmåede kunder etc der sender anonyme mails som skader mig personligt og mit firma i særdeleshed. Kunne man dog bare oprette disse mail med sin nemid så man altid havde en identificeret person i den anden ende, så kunne alle seriøse vælge kun at beskæftige sig med mails fra denne kategori, og hvis man så kunne auto sortliste/slette alle der ikke anvendt nemid til at logge ind på deres mail, vil det for mig være som at opfinde internettet en gang til. Kan det virkelig passe at der ikke kan laves en seriøs mail model så det er troværdigt at modtage informationer online?

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 20:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

2 umiddelbare kommentarer:

1: Det kunne være en ide at overveje hvorfor du får så mange 'falske mails' fra tidligere medarbejdere. forsmåede kunder m.fl..

2: Hvis du bliver god til at se på headeren i de mails du modtager kan du let og hurtigt gennemskue afsendere.

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Skrevet kl. 20:41

hvis de er oprettet og sendt fra bilioteket er der ikke meget at gøre og der findes ingen lovgivning der kan forhindre dette med mindre det er trusler på livet!

Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:55
Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Skrevet kl. 14:29

tak for det, og lad os så alle kun bruge dem...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:53

konkurrenter godt at få hade mails fra de føler sig truet fordi du er bedre og  de ved ikke andet at gøre og der er forskel på næsten alle brancher

Tidligere  medarbejder ikke godt, kun vis de arbejder nu for en konkurrent virksomhed , kan det være de ikke hader dig , med der er forskelle på branche til branche, hvordan folk opføre sig, intet er sikkert der

Vis tidligere medarbejder ikke arbejder mere i denne branche som din , jeg kan kun se en ting . du har nok gjort noget forkert.

kunder ikke godt , kunne være du skulle kigge på kunde service , evt. gå dine regler , betingelser ved køb igennem , hvordan man får mere tilfreds kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)