Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler en partner som kan alt det som jeg ikke kan.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere skrevet et indlæg hvor jeg søger gode ideer til at starte en viksomhed. Nu har jeg modtaget en del input og har valgt et par stykker ud som jeg ønsker at gå videre med. Jeg mangler en partner som kan føre en god ide ud i cyberspace. dvs. en dygtig kodenørd som kan mere end at designe en hjemmeside. Min profil er kommerciel og mine erfaringer er forretningsmessige. Jeg kan sælge samt styre og drive hele den kommercielle side af at opbygge en virksomhed men jeg kan ikke kode og lave en hjemmeside. Jeg vil meget gerne i kontakt med en som kan det hvor jeg selv kommer til korte. tilbudet her er ikke et jobtilbud men et tilbud om at gå sammen om at bygge en virksomhed sammen, med hver vores styrker.

skriv til mig hvis du tror på dig selv og har lyst til at prøve.

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:07

Hej, jeg er meget interesseret i at høre mere om dit projekt og se om jeg har interresse i at være en del af det.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 21. Jun 10
Skrevet kl. 19:28

Hej og tak for dit korte svar :-) Jeg er også interesseret i at høre mere om dig og hvad du er for en. Hvor er du fra? jeg bor lige nord for københavn. hvad er din baggrund? Min er fra handelshøjskolen i københavn hvor jeg har min cand.merc og efterfølgende har jeg arbejdet i div. danske medievirksomheder med alt fra projektledelse og forretningsudvikling til økonomi. Lad mig høre lidt mere om dig selv og lad os se om der er basis for at vi skal tale videre om ideen. Hvorfor overvejer du at blive selvstændig mm?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55

Min erfaring siger finder man en god grafiker, så kan han højst sandsyneligt ikke programmere mere end html/css, men kan være du er heldig, jeg ville dog finde mig 2 folks istedet for.

Hvor kompliceret er dit projekt? Så kan det være du får flere bud.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 21. Jun 10
Skrevet kl. 20:07

Ja jeg var godt klar over at jeg ville komme længere ved at formulere lidt mere om hvad jeg søger. Men som jeg skrev så er jeg pænt blank på det tekniske. Jeg vil mene at brugeren skal kunne logge ind og indtaste nogle data ( en profil som kan huske info om brugeren) den information skal man kunne opsamle i en database og så skal man kunne kommunikere med brugeren på baggrund af indtastede data mm. desuden skal man kunne omsætte de data til nogle analyser mm. Det kan vel minde lidt om mybanker.dk i krav spec. men du må ikke spørge mig om de tekniske betegnelser for det jeg søger. Men det er kodedelen som er vigtig.. designere har jeg adgang til mange af som gerne vil hjælpe mig igang. Så selve det grafiske kan jeg godt få på plads men at lave en hjemmeside som kan det jeg søger mangler jeg hjælp til. Men så søger jeg l lige så høj grad en som brænder for at være med til at bygge en virksomhed op.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 21. Jun 10
Skrevet kl. 21:07

Ja jeg var godt klar over at jeg ville komme længere ved at formulere lidt mere om hvad jeg søger. Men som jeg skrev så er jeg pænt blank på det tekniske. Jeg vil mene at brugeren skal kunne logge ind og indtaste nogle data ( en profil som kan huske info om brugeren) den information skal man kunne opsamle i en database og så skal man kunne kommunikere med brugeren på baggrund af indtastede data mm. desuden skal man kunne omsætte de data til nogle analyser mm. Det kan vel minde lidt om mybanker.dk i krav spec. men du må ikke spørge mig om de tekniske betegnelser for det jeg søger. Men det er kodedelen som er vigtig.. designere har jeg adgang til mange af som gerne vil hjælpe mig igang. Så selve det grafiske kan jeg godt få på plads men at lave en hjemmeside som kan det jeg søger mangler jeg hjælp til. Men så søger jeg l lige så høj grad en som brænder for at være med til at bygge en virksomhed op.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:14

Hej

Jeg vil da også meget gerne høre mere om projektet.

Jeg er 23 år, og fritids udvikler Siden 2006..

Jeg bor i nordjylland, og arbejder til dagligt som elektriker.

Hvis det var noget kan du smide mig en PM eller skrive til min mail: jtp@tpsolution.dk

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)