Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kuponkode - Google Adwords

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adwords Aminoer

Ligesom mig fik I sikkert fornyelig tilsendt et gavekort fra Google på 650 kr., men da jeg idag loggede ind på Google Adwords for at benytte mig af det, kunne jeg ingen steder finde, hvor jeg kunne indtaste kuponkoden?

Nogen, der kan hjælpe mig?

Med venlig hilsen

Danny P.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:07

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 13. Mar 11
Skrevet kl. 11:11

Martin :

Det skal være til en ny konto, hvor du så har mulighed for at bruge den. 

Se her: http://adwords-da.blogspot.com/2010/07/sadan-bruger-du-din-google-adwords.html

Tak. Dog lidt i tvivl. Der står, den ikke gælder, hvis man har oprettet en konto for længe siden og bare ikke har annonceret endnu. Jeg oprettede en konto for længe siden og har annonceret nonstop. Men jeg kan ikke bruge den alligevel?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:19

Det link var vidst ikke optimalt, men kuponerne kan kun bruges hvis du ikke tidligere har brugt adwords. 

Generelt kan Google's kuponer derfor kun bruges af nye adwords brugere, og hvis du har benyttet adwords tidligere er den værdiløs - groft sagt :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 13. Mar 11
Skrevet kl. 12:37

Ja, det må man sige, at det er. Kunne jo tænkes, at det gav dem nogle tilfredse kunder, hvis de også gav et lille gavekort til dem, der allerede bruger godt med penge på Adwords.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:26

Tja, hvis man ser på alternativerne så ville det ganske givet være nyttesløst for dem kan man omvendt sige Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:45

Jamen, hvis du skulle ligge inde med en rabat kode du ikke kan bruge, så bare send den denne vej, kunne være at skulle prøve det der adwords

Tilmeldt 13. Mar 11
Skrevet kl. 13:54

Imagestudios:

Jamen, hvis du skulle ligge inde med en rabat kode du ikke kan bruge, så bare send den denne vej, kunne være at skulle prøve det der adwords

Tror nu, at jeg vil forære det til min bror, der overvejer at bruge Adwords :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)